تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به دختر فلسطینی، جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی

بر اساس گزارش های منتشره، نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه حمله این دختر فلسطینی به یک نظامی صهیونیست، به سمت وی تیراندازی و این دختر را بازداشت کردند.
منابع صهیونیستی همچون گذشته با تکرار ادعاهای دروغ و بی اساس مدعی شدند که این دختر فلسطینی یک نظامی 25 ساله را با چاقو از ناحیه سینه زخمی کرده و همین مساله باعث تیراندازی به سمت دختر فلسطینی شده است.
تداوم اقدامات ضد حقوق بشری علیه فلسطینیان در حالی است که رژیم صهیونیستی با انجام اینگونه اقدامات نامشروع علیه شهروندان بی دفاع فلسطینی و نادیده گرفتن حقوق مصرح آنان، نه تنها تهدیدات خود را به شیوه ای دیگر اجرایی کرده است، بلکه نشان داده که همچون گذشته و در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی، قانون گریز، تنش جو و جنگ طلب است.
از سوی دیگر، حملات مسلحانه علیه شهروندان بویژه زنان و کودکان فلسطینی که از ویژگی های این رژیم می باشد، در حالی است که جنایت های اشغالگران در غزه و دیگر مناطق فلسطین نشین، نشان از ماهیت ضد انسانی رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن به قوانین و موازین بین المللی از سوی این رژیم دارد که همچنان در سکوت مجامع بین المللی ادامه دارد.
جنایات انجام گرفته از سوی نظامیان صهیونیست در حالی است که رژیم صهیونیستی با انجام اینگونه اقدامات ضد حقوق بشری و غیرقانونی و نقض حقوق مصرح شهروندان فلسطینی نمی تواند فریاد رسای انتفاضه در فلسطین را خاموش سازد.
تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در ضدیت با منافع ملت های منطقه در حالی است که تمامی این جنایت ها در سکوت کامل محافل خبری غربی - آمریکایی رخ داده و این کشورهای مدعی حقوق بشر هیچگونه اقدام عملی در محکومیت این جنایات انجام نداده و نمی دهند.
این در حالی است که جنایت علیه انسانیت و ریختن خون انسان های بی گناه، که از ویژگی های ماهوی رژیم صهیونیستی است همچنان ادامه داشته و حامیان دروغین حقوق بشر بی هیچ توجهی به این جنایات ضد انسانی، مسیر را برای تداوم اینگونه اقدامات از سوی رژیم صهیونیستی هموار کرده اند و برگ سیاه دیگری بر کارنامه مدعیان حقوق بشر افزوده است.
رژیم صهیونیستی با انجام اینگونه اقدامات نامشروع علیه شهروندان مظلوم و بی دفاع فلسطینی پس از سال ها ظلم و جنایت خود، نشان داد که کوچکترین پایبندی به قوانین و موازین بین المللی ندارد و اساسا ماهیت این رژیم بر کشتار و خشونت و افراط بنا نهاده شده است.
جنایت صبح امروز (دوشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی علیه یک دختر فلسطنیی نشان داد که مدعیان غربی حقوق بشر نه تنها به رفتار دوگانه و تبعیض آمیز خود ادامه داده اند بلکه به روشنی گویای ماهیت ضد انسانی رژیم تنش طلب و صلح گریزی است که برای سالیان سال صلح و ثبات منطقه را به خطر انداخته است.
خاورم**9377*1275
گزارش: حمید اوضح*انتشار دهنده: مجید جعفری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به دختر فلسطینی، جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..