تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت بازی فوتبال الهلال- پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف الهلال عربستان می روند.

به گزارش شما نیوز: دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان امروز ساعت 19:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان برگزار می شود.

 شاگردان برانکو در لیگ برتر فوتبال قهرمان شدند و اکنون باید از حیثیت فوتبال خود در آسیا دفاع کنند.آنها با 5 امتیاز در جایگاه سوم گروه D رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و برای صعود به مرحله بعد به سه امتیاز بازی برابر الهلال عربستان نیاز مبرم دارند.

سید جلال حسینی و سروش رفیعی به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیستند. علاوه بر این محمد انصاری هم به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

به هر حال سرخپوشان پایتخت در بازی حساس و مهم برابر الهلال عربستان دو مدافع خود را در اختیار ندارند و همین موضوع به دغدغه اصلی برانکو برای چیدن نفرات اصلی اش در خط دفاع تبدیل شده است.

نیمکت پرسپولیس برابر الهلال عربستان خالی است و برانکو مجبور به استفاده از چند بازیکن جوان و کم تجربه در این بازی است تا نبود بازیکنان اصلی خود را جبران کند.

در آن سوی میدان، تیم الهلال عربستان همانند پرسپولیس قهرمان لیگ کشورش شده است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم با 8 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با خیال راحت به مصاف سرخپوشان پایتخت می رود.

مسئولان باشگاه الهلال عربستان بلیت های این بازی برای تماشاگران خود رایگان کردند اما تماشاگران ایرانی باید بلیت را به 5 برابر قیمت خریداری کنند.

یاسر قحطانی قادر به همراهی الهلال عربستان در بازی برابر پرسپولیس نیست.

 برانکو به خوبی از قدرت الهلال عربستان واقف است و حتی این تیم را رئال مادرید آسیا خوانده است. همچنین سرخپوشان پایتخت در گروه مرگ قرار دارند و در صورت پیروزی در دو بازی باقی مانده گام بلندی برای صعود به مرحله بعد برمی دارند.

به هر حال باید دید شاگردان برانکو می توانند با برتری برابر الهلال عربستان امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارند یا نه!

مهند قاسم داور عراقی به همراه محمد علی و واثق مدلل دو هموطنش این بازی را قضاوت می کنند. محمد زیاد داور چهارم این بازی است. دورجی میندو از کشور یونان ناظر بازی و صالح مختار از کشور یمن ناظر داوری این بازی هستند.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر یک به پاپان رسید و اکنون دو تیم در بازی برگشت به مصاف یکدیگر می روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت بازی فوتبال الهلال- پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..