تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فعال بيمه سامان در نمايشگاه صنعت تهران

نمايشگاه بين المللي صنعت تهران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي ايران در اين حوزه با حضور بیش از 900 شرکت داخلی و خارجی برپا شد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان صنعت قرار دهند.

به گزارش شما نیوز: گروه مالی سامان با حضور فعال در كنار شركت‌هاي بزرگ حوزه صنعت نسبت به ارائه خدمات جدید بيمه اي و مالی توسط كارشناسان و مشاوران مجرب خود به بازديدكنندگان و مسئولان در حوزه خدمات و تولید محصولات صنعتی اقدام نموده است.

شانزدهمين دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ 14 الي 17 مهر ماه ۱۳۹۵ از ساعت 10:00 الی 18:000 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار می باشد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فعال بيمه سامان در نمايشگاه صنعت تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..