تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 21 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان امروز در نشست با مسئولان سازمان های مردم نهاد گیلان افزود : بیش از 21 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت گیلان فعال است که بیش از نیمی از آنها در حوزه بیماری های دیابت ، کلیوی، هموفیلی و آسیب های اجتمایی بصورت تخصصی خدمات ارایه می دهند.

 

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد نظام پنهان ارتقای سلامت هستند و سطح کیفی بهداشت و درمان را در جامعه افزایش می دهند گفت : این سازمان ها می توانند در پیشگیری و آموزش به مردم نیز تاثیر گذار باشند.

 

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی سازمان های مردم نهاد بزودی در گیلان تشکیل می شود اعلام کرد : لازمه محقق شدن اهداف این سازمان ها همکاری مردم است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد : 875 موسسه خیریه و 620 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت کشور فعالیت می کنند.

انتهای پیام/م.ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 21 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..