تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیغام بلندپایه‌ترین مقام فوتبال جهان برای پرسپولیس

پیغام بلندپایه‌ترین مقام فوتبال جهان برای پرسپولیس

ورزش > لیگ برتر - به دنبال قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از تمام دست اندرکاران و طرفداران این باشگاه تشکر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در نامه ارسالی خود به مهدی تاج نوشت: جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و صمیمانه به تیم پرسپولیس در راستای دستیابی به دهمین عنوان قهرمانی و کسب چنین دستاورد عظیمی تبریک بگویم.

وی افزود: کسب این عنوان با حمایت تمام دست اندرکاران صورت گرفته و بر این اساس پیام تبریک من برای تمام بازیکنان، سرمربی، اعضای کادر فنی، پزشکی، کارمندان باشگاه و تمام هواداران پرسپولیس است.

رئیس فیفا خاطرنشان کرد: از طرف خانواده بزرگ فوتبال از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون شما به خاطر کمک به گسترش پیام مثبت فوتبال به جهانیان تشکر و قدردانی می‌کنم.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیغام بلندپایه‌ترین مقام فوتبال جهان برای پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..