تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زادعلی اصغری: با کایسری اسپور ترکیه قرارداد بستم

کد خبر: ۵۱۹۳۶۶

۷۷۷  بازدید

عضو تیم‌ ‌ملی فوتبال پنج نفره از عقد قرارداد خود با تیم باشگاهی کایسری اسپور (لیگ حرفه‌ای فوتبال ترکیه) تا پایان سال ۲۰۱۸ خبر داد.

ایسنا: بهزاد زادعلی اصغری اظهار کرد: تیم باشگاهی کایسری اسپور یکی از تیم‌های حرفه‌ای ترکیه و جزء چهار تیم برتر دنیا است و شرایط بهتری نسبت به تیم فوتبال پنج نفره ایران دارد. امسال با عقد قرارداد دو ساله، تا پایان ۲۰۱۸ با این تیم همکاری خواهم داشت.
 
وی گفت‌: متاسفانه به دلیل عدم حمایت ‌اسپانسرها از تیم فوتبال پنج نفره، از لیگ حرفه‌ای و خوبی در ایران برخوردار نیستیم و شاید در سال شاهد برگزاری دو بار رقابت‌های لیگ فوتبال پنج نفره به صورت رفت و برگشت و یک بار مسابقات قهرمانی کشور باشیم. این برای تیمی که در بازی‌های پارالمپیک ریو به مقام نایب قهرمانی دست یافته، کافی نیست. ما اگر بخواهیم در پارالمپیک آینده در سکوی قهرمانی قرار بگیریم باید از لیگ حرفه‌ای فوتبال پنج نفره برخوردار شویم و مرتب در رقابت‌های لیگ حضور فعال داشته باشیم. من در تیمی بازی می‌کنم که کشورش در پارالمپیک به مقام پنجم دست یافت، اما از رقابت‌های لیگ حرفه ای فوتبال ۵نفره برخوردار است. اما تیم ایران در حال‌ حاضر هیچ برنامه خاصی ندارد، مگر این که مسابقه‌ای برگزار شود.
 
زادعلی اصغری با اشاره به پوشش ضعیف رسانه‌ها از فوتبال پنج نفره، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پنج نفره در ایران تنها زمانی که در بازی‌های مهمی همچون پارالمپیک شرکت می‌کند تحت پوشش رسانه‌ای قرار می‌گیرد و همین کم اهمیت جلوه دادن به این تیم از سوی رسانه‌ها و مسئولان سبب می‌شود تا جایگاه خوبی در ایران نداشته باشد. تیم ما از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است به شرط این که از  سوی مسئولان بهای لازم به آن داده شود.
 
عضو تیم‌ ‌ملی فوتبال پنج نفره افزود: من قصد داشتم بعد از بازی‌های پارالمپیک از تیم فوتبال پنج نفره کشورمان خداحافظی کنم، اما با مخالفت علی دایی و رسول خطیبی تصمیم گرفتم دوباره به عنوان یک سرباز در خدمت تیم‌ ‌ملی فوتبال پنج نفره کشورم باشم.
 
وی درباره حضورش در مسابقات آسیایی  فوتبال پنج نفره گفت‌: این رقابت‌ها قرار بود شهریور در مالزی برگزار شود که زمانش به آذر ماه موکول شد. در این رقابت‌ها چون سهمیه مسابقات جهانی مادرید اسپانیا توزیع خواهد شد، سعی دارم با حضور موفق در این رقابت‌ها بتوانم سهمیه این مسابقات را برای کشورم کسب کنم.
 
زادعلی اصغری تصریح کرد: در حال حاضر در تیم فوتبال ۵ نفره کسانی هستند که بازی بهتری نسبت به من دارند، اما به دلیل این که هیچ برنامه خاصی برای این تیم در کشور وجود ندارد، به نوعی رها شده تا زمانی که قصد شرکت در یک تورنمنت را داشته باشد. این شرایط خوبی برای حرفه‌ای شدن فوتبال پنج نفره در کشور نیست. ما نباید نزدیک به دو یا سه ماه زمان باقی‌ مانده به مسابقات با تشکیل اردوهای تیم ملی به فکر آماده سازی تیم باشیم.
 
عضو تیم‌ ‌ملی فوتبال پنج نفره در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارید در آینده در  یکی از تیم‌های مطرح اروپایی بازی کنید؟ گفت‌: اگر در ایران ما از لیگ حرفه‌ای خوبی برخوردار باشیم و رقابت‌های لیگ هر هفته‌ برگزار شود، مطمئن باشید که تیم خودم را با هیچ تیم اروپایی عوض نمی‌کنم و سعی خواهم کرد برای تیم ایران افتخار آفرینی کنم تا یک تیم اروپایی. به شرط آن که مورد حمایت و توجه رسانه‌ها و همچنین مسئولان قرار بگیرد تا بتوانیم جایگاه خوبی را برای تیم فوتبال پنج نفره در ایران رقم بزنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زادعلی اصغری: با کایسری اسپور ترکیه قرارداد بستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..