تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازنده فیلم‌های تبلیغاتی رئیسی کیست؟

انتخابات دو کارگردان سینمای مستند، کارگردانی فیلم‌های مستند تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی را برعهده گرفتند.

سازنده فیلم‌های مستند تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی کیست؟

امسال نیز همچون دوره‌های اخیر انتخابات ریاست جمهوری، یکی از امکانات نامزدهای این رقابت، تولید و پخش فیلم‌های مستند تبلیغاتی از صدا و سیماست. به طور معمول نیز فیلمسازهای شناخته شده کار ساخت این فیلم‌ها را برعهده می‌گیرند.در حالی که کارگردان فیلم‌های انتخاباتی سایر نامزدها مشخص نشده است، دیروز نام دو فیلمساز سازنده مستندهای تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی اعلام شد.

محمدعلی فارسی، از همکاران شهید آوینی در روایت فتح و مهدی نقویان، مستندساز جوان و برگزیده چند دوره جشنواره عمار، سازنده دو مستند انتخاباتی رئیسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

منبع: کیهان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازنده فیلم‌های تبلیغاتی رئیسی کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..