تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهان‌آرا میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان می‌شود

جهان‌آرا میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ با توجه به فرا رسیدن سالروز مبعث رسول گرامی اسلام (ص) و فضای سیاسی حاکم بر کشور طی روزهای اخیر، موضوع برنامه دوشنبه شب «جهان آرا»، سیاست و بعثت نبوی خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه مهمان این برنامه خواهد بود و با محمد حسین بدری، مجری و کارشناس جهان آرا به بحث و گفتگو پیرامون این موضوع می‌نشیند.
 
«جهان آرا» دوشنبه شب چهارم اردیبهشت ماه ساعت 22:00 همزمان با شب مبعث و شب زیارتی امام رضا(ع) به صورت زنده از مشهد مقدس روی آنتن شبکه افق می رود.
 
تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد پخش می‌شود.

انتهای پیام/


 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهان‌آرا میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..