تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S9 احتمالاً با اسنپدراگون ۸۴۵ عرضه خواهد شد

هنوز جوهر اخبار و تبلیغات گلکسی S8 و +S8 به‌طور کامل خشک نشده که سامسونگ و کوآلکام کار بر روی چیپست جدید اسنپدراگون را آغاز کرده‌اند که به احتمال فراوان نقش قلب تپنده‌ی گلکسی S9 را ایفا خواهد کرد. هم اکنون اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ سریع‌ترین پردازنده‌های موبایلی موجود هستند که در خانواده گلکسی S8 بکار گرفته شده‌اند؛ به‌علاوه این چیپست‌ها که با فناوری ۱۰ نانومتری تولید شده‌اند، از لحاظ مصرف انرژی نیز کم‌مصرف‌ترین‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. اکنون به نظر می‌رسد نسل جدید این روند تولید برای تولید اسنپدراگون ۸۴۵ بکار گرفته خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ و TSMC دو شرکتی هستند که برای تولید اسنپدراگون ۸۴۵ با یکدیگر رقابت می‌کنند هردوی آن‌ها به فناوری تولید هسته‌های ۷ نانومتری دست پیدا کرده‌اند و اکنون آخرین مراحل تست‌های این هسته‌ها را می‌گذرانند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که پردازنده‌ی پرچم‌دار بعدی شرکت کوآلکام به‌وسیله این فناوری تولید شود. پیش از این نیز گفته شده بود که تولید انبوه چیپست‌های ۷ نانومتری اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

اما اینکه چرا دو شرکت سامسونگ و کوآلکام تولید اسنپدراگون ۸۴۵ برای گلکسی S9 را این‌قدر زود آغاز کرده‌اند، احتمالاً به این دلیل باشد که پس از منتشر شدن عمر باتری گلکسی S8 مدل مجهز به اسنپدراگون در برابر مدل مجهز به اگزینوس، مشخص شد که مدل مجهز به پردازنده‌ی شرکت آمریکایی حدوداً یک ساعت عمر باتری کوتاه‌تری دارد و کوآلکام همچنان باید برای بهینه‌سازی چیپست خود در سری گلکسی S تلاش بیشتری به خرج دهد و شاید به همین دلیل تلاش خود را از هم‌اکنون آغاز کرده است.

لینک کوتاه:

Phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S9 احتمالاً با اسنپدراگون ۸۴۵ عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..