تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت نهادهای ۹ گانه کشوری در طرح مراقبت اجتماعی

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین نشست شورای عالی سند نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان با حضور فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت، نمایندگان قوه قضاییه، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت، وزارت رفاه، مجلس و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و علوم بهزیستی در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز برگزار شد.

در این نشست حمیدی عنوان کرد: افتخار داریم دومین جلسه در حالی برگزار می‌شود که شاهد پیشرفت هایی در حوزه دانش آموزان است.

وی ادامه داد: طرح نماد زمانی شکل گرفت که همه نهاد‌ها به این نتیجه رسیدند که پیشگیری بر درمان مقدم است و باید سرمایه‌گذاری ویژه در حوزه پیگیری از وقوع جرم انجام شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت افزود: به جای فعالیت‌های بخشی باید کاری ملی حول محور پروژه نماد انجام و بسته‌ای برنامه‌ای تعریف شود که غربالگری در آن صورت گیرد.

حمیدی با بیان اینکه انگیزه های مشترکی بین نهاد‌ها شکل گرفته است، عنوان کرد: در ابتدای کار با نهادهای ذیربط همکاری را آغاز کردیم و با ۹ دستگاه این تفاهم نامه شکل گرفت و نهادهای دیگری نیز به آن اضافه شد. از طرفی صدا و سیما نیز می‌تواند برای تبلور این کار وارد عمل شود.

وی یادآور شد: ۶۰ برنامه آموزشی، ۴۰ برنامه غربالگری و ۴۰ مداخله از محصولات طرح نماد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت نهادهای ۹ گانه کشوری در طرح مراقبت اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..