تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش پالتوی یکی از بازماندگان تایتانیک به قیمت نجومی+تصاویر

فروش پالتوی یکی از بازماندگان تایتانیک در یک حراجیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشتی تایتانیک در سال ۱۹۱۲ از انگلستان به نیویورک در حال حرکت بود که با یک صخره یخی برخورد کرد و هزاران نفر در آن حادثه مرگبار جان خود را از دست داند.یکی از مهمانداران این کشتی به نام میبل بنت هنگامی حادثه سوار یک قایق نجات شد و آنجا یک پالتوی خز پیدا کرد و پوشید تا از سرما در امان باشد.

این مهماندار در سال ۱۹۷۴ در سن ۹۶ سالگی از دنیا رفت ولی حدودا ده سال قبل از مرگش، پالتوی خز را به یکی از بستگان نزدیکش اهدا کرده بود. این پالتو را در سال ۱۹۹۹ فروخته شد و تا زمانی که حراج اخیر برگزار شود در یکی از موزه‌ های آمریکا در معرض نمایش عموم بود.

پالتوی خانم میبل بنت در این حراجی که در لندن برگزار شد به مبلغ دویست هزار دلار فروخته شد.حراج کردن و به فروش رساندن اشیاء بدست آمده از این کشتی تاریخی است که سال‌هاست که صورت می گیرد.

فروش پالتوی یکی از بازماندگان تایتانیک در یک حراجی فروش پالتوی یکی از بازماندگان تایتانیک در یک حراجی

نفر سوم از سمت چپ در ردیف عقب«میبل بنت»

فروش پالتوی یکی از بازماندگان تایتانیک در یک حراجی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش پالتوی یکی از بازماندگان تایتانیک به قیمت نجومی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..