تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه دانا، پیشتاز صنعت بیمه در شاخص رشد حق بیمه

رئیس هیأت مدیره بیمه دانا از رشد ۵۰ درصدی حق بیمه تولیدی این شرکت در سال ۹۵ و پیشتازی این شرکت در شاخص رشد حق بیمه در صنعت بیمه خبرداد .

به گزارش شما نیوز: دکتر رضا جعفری در سی و پنجمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در تبریز با ابراز تأسف از حادثه تلخ وقوع سیل در استان های آذربایجان و کردستان، به شعار امسال «اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال» که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، اشاره کرد و عنوان همایش سال جاری را متناسب با آن دانست و ابراز امیدواری کرد صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از لایه های مهم و تأثیر گذار بخش اقتصادی کشوربتواند گام های اساسی و مهمی را درجهت ارتقاء شاخص های کلان اقتصاد مقاومتی به ویژه ارتقاء سطح تولید و اشتغال بردارد .
وی همچنین به برخی از رویدادهای سال جاری درصنعت بیمه اشاره کرد و گفت : درسال جاری با تدابیر خوبی که در نهاد ناظر دیده شده است مقرر گردید گزارشات مالی شرکتهای بیمه با هدف شفاف سازی و استقرار انضباط مالی بیشتر در صنعت براساس مدل IFRS تهیه گردد که یک مدل بین المللی جهت گزارشگیری مالی بشمار می رود و بر روی واقعی سازی و بهینه سازی قیمت دارائیها، بدهیها و ذخایرمتمرکز گردیده و این امکان را برای صنعت ایجاد می کند تا گزارشات مالی صنعت نه تنها در عرصه داخلی و به ویژه بازار سرمایه ازاعتماد بالاتری برخوردار گردد، بلکه قدرت عرض اندام صنعت بیمه را درصحنه های بین المللی فراهم می گرداند.
رئیس هیأت مدیره بیمه دانا از ارتقاء وبهبود برخی از شاخص های مالی وعملیاتی شرکت در مقایسه با سال قبل اشاره کرد و گفت بیمه دانا در دو شاخص رشد حق بیمه و نرخ بازده سرمایه گذاریها از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و این موفقیت را نتیجه زحمات و تلاشهای همه مدیران و کارکنان و شبکه فروش شرکت دانست و تأکید داشت تا با همدلی و تلاش بیشتر شاهد بهبود سایر شاخص ها نظیر اصلاح پرتفوی و نسبت مطالبات شرکت و خروج از درمان محوری باشیم .
وی در پایان اظهارداشت: هیأت مدیره شرکت در سال ۹۵ چهل ویک جلسه رسمی برگزار کرد که از مجموع ۳۷۰ دستورکار ۲۹۹ دستور مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که ۱۳۲ مورد آن درحوزه های فنی و حقوقی ، ۱۰۵ مورد مربوط به حوزه های مالی وپشتیبانی و الباقی نیزمربوط به حوزه سیاستگذاری بوده است که حاکی از هماهنگی و همدلی بین اعضای هیأت مدیره در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برنامه های صنعت بوده است .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه دانا، پیشتاز صنعت بیمه در شاخص رشد حق بیمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..