تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سهمیه تورهای گردشگری بازنشستگان/ پرداخت 15 میلیون تومان در عمل‌های جراحی تخصصی به بازنشستگان

رشیدی در نشست خبری صندوق بازنشستگی کشوری مطرح کرد؛

افزایش سهمیه تورهای گردشگری بازنشستگان/ پرداخت 15 میلیون تومان در عمل‌های جراحی تخصصی به بازنشتگانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در نشست خبری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته یک هزار و 650 میلیارد تومان وام به 700 نفر پرداخت شده است و 150 هزار نفر در سال 95 از تورهای گردشگری استفاده کرده‌اند که این رقم در سال 96 به 200 هزار نفر می رسد.

وی افزود: به منظور کمک هزینه سفر به هر بازنشسته 300 هزار تومان و به همراه وی هم 300 هزار تومان و در سفر عتبات عالیات به هر بازنشسته 600 هزار تومان پرداخت می شود و امسال در نظر داریم 10 هزار بازنشسته را به عتبات عالیات اعزام کنیم.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: همچنین بیمه عمر و حوادث از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و طبق قانون بیمه عمر باید به تناسب افزایش حقوق، افزایش پیدا کند.

رشیدی گفت: قرارداد بیمه عمر بازنشسته ها از اول شهریور ماه تا 31 مردادماه هر سال است و برای عمل های فوق تخصصی 15 میلیون تومان است.

وی گفت: از 11 تا 14 اردیبهشت ماه جشنواره ورزشی بازنشستگان در 5 رشته شنا، تنیس، شطرنج، دارت و تیراندازی برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سهمیه تورهای گردشگری بازنشستگان/ پرداخت 15 میلیون تومان در عمل‌های جراحی تخصصی به بازنشستگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..