تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» پشت دوربین فیلم مستند«قالیباف»

 تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» پشت دوربین فیلم مستند«قالیباف»به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار اخباری مبنی بر ساخت فیلم مستند محمدباقر قالیباف توسط تعدادی از کارگردانان سینما، شنیده می‌شود سیدمحمود رضوی که شب گذشته به عنوان نماینده محمد باقر قالیباف در مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های انتخاباتی سیما حضور یافت و سالهاست که در عرصه تهیه‌کنندگی فعالیت دارد،

 این بار برخلاف آنچه در فضای مجازی عنوان می‌شود کارگردانی مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف را عهده‌دار شده است.  

او که سابقه تهیه‌ آثاری چون «ماجرای نیمروز»، «سیانور»،«درباره الی»  را در کارنامه خود به ثبت رسانده این بار قصد کارگردانی یک مستند رادارد و خود مسئولیت کارگردانی فیلم مستند محمدباقر قالیباف را عهده دار است. در این راه او از مشاوره‌ هنرمندان با سابقه استفاده می‌کند.  

منبع:فارس

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» پشت دوربین فیلم مستند«قالیباف»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..