تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه فراکسیون امید درباره نحوه همکاری نمایندگان با ستادهای استانی روحانی

جلسه فراکسیون امید درباره نحوه همکاری نمایندگان با ستادهای استانی روحانیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت که قرار است فراکسیون امید بیانیه ای در حمایت از حسن روحانی منتشر کند.

بهرام پارسایی  اظهار کرد: جلسه صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون امید با حضور بیش از صد نفر نمایندگان برگزار شد و پیشنهاداتی درباره نحوه همکاری نمایندگان عضو فراکسیون با ستادهای استانی آقای روحانی مطرح و مقرر شد نفرات نهایی برای این ستادها معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار است بیانیه ای از سوی فراکسیون امید در حمایت از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه فراکسیون امید درباره نحوه همکاری نمایندگان با ستادهای استانی روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..