تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان 

مردم هر کشوری بسته به فرهنگ خود روشهای تربیتی خاصی را روی کودکان اعمال مي کنند که بعضی از آنها واقعا عجیب میباشند. در هر کشوری پدر و مادرها شیوه خاص خودشون رو در تربیت و بزرگ کردن بچه ها دارن. اما یک نکته مشترک در همه ي اونها هست و اون هم اینه که همۀ وقت} برترین ها رو برای بچه هاشون میخوان. بیایید با رسوم دیدنی بچه داری در فرهنگ هاي گوناگون آشنا بشیم.

در موریتانی والدین روی صورت کودک تف مي کنند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

مردم قوم ولوف در موریتانی روی صورت کودکشان تف مي کنند به اعتقاد آنها آب دهان مي تواند کلمات را حفظ کند. بنابراین روی صورت کودک تف مي کنند تا دعای خیرشان برای همۀ وقت} به آنها بچسبد. مادرها روی صورت و پدرها در گوش کودک اینکار را مي کنند و بعد بزاق را روی سر کودک اکران مي کنند تا مطمئن شوند که زندگی پر برکتی را ادامه خواهند داد.

نروژی ها اجازه مي دهند کودکشان در محیط بیرون در دمای زیر صفر بخوابند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

در کشورهای شمالی هنگامی که والدین به رستوران به صرف غذا یا قهوه مي روند کودکشان را بیرون رستوران در کالسکه رها مي کنند. به اعتقاد آنها با اینکار مي توان مقاومت کودک به مریضی را بالا برد.

در کنیا مادرها به چشم کودک نگاه نمیکنند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

در کنیا مادرها زمانی که کودک به چشم انها نگاه مي کند چشم ها را از او بر مي گردانند. آنها با اینکار به کودک یاد مي دهند که نباید دنبال دقت چندان باشند.

والدین ویتنامی با سوت زدن دستور رفتن به توالت مي دهند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

در ویتنام والدین از بدو تولد کودک زمان دستشویی کردن او سوت مي زنند. از 9 ماهگی به بعد کودک تشخیص مي دهد که صدای سوت نشانه رفتن به توالت هست.

زنان قبیله مایان کودکشان را در آب یخ حمام مي کنند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

کودکان قبیله مایان گذشته از خواب در آب یخ حمام مي شوند. علت اینکار حفظ کودک از گرما و برخورداری از سلامت هست.

کودکان فنلاندی در جعبه هاي مقوایی مي خوابند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

یکی از سنت هاي فنلاندی ها برای کودک تازه متولد شده فراهم کردن یک جعبه مقوایی هست که داخلش پر از وسائل ضروری و خوب هست. داخل آن یک تشک نرم قرار دارد بنابراین بعنوان نخستین رختخواب برای کودک در نظر گرفته مي شود.

کودکان ژاپنی همۀ چیز مي خورند و هیچوقت چاق نمی‌شوند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

غذای کودک برای والدین ژاپنی اهمیت زیادی دارد. بنابراین اکثر غذای گیاهی سرشار از مواد مغذی به کودک مي دهند.

کودکان دانمارکی پستانک هاي خود را به درخت آویزان مي کنند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

در دانمارک زمانی که کودکان پا به 3 سالگی مي گذارند پستانک هاي خود را به شاخه هاي یک درخت خاص آویزان مي کنند تا برای همۀ وقت} با آن خداحافظی کنند.

کودکان ارمنی حرفه خود را از کودکی گزینه مي کنند

بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان

 به گزارش پارس ناز ارمنی ها در یک مراسم خاص زمانی که نخستین دندان کودک در مي آید انواع اسباب بازی ها را در مقابل کودک مي چینند. سپس با گزینه نخستین اسباب بازی آینده وی را پیش بینی مي کنند. کتاب بازگوی محقق پول سمبل بانکداری و چاقو نشان دهنده این هست که کودک در آینده دکتر مي شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بچه داری های عجیب و غریب در سراسر جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..