تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجانی ادعا می‌کند در تاجیکستان بدهی خود را می‌پردازد

زنجانی ادعا می‌کند در تاجیکستان بدهی خود را می‌پردازدسید علی اصغر هندی مسئول کمیته پیگیری مطالبات وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با پرداخت بدهی بابک زنجانی به شرکت نفت اظهار داشت: بابک زنجانی ادعا می کند در کشور تاجیکستان می تواند بدهی خود را به شرکت نفت پرداخت کند اما 2 سال است که در حال پیگیری اموال زنجانی در کشورهای مختلف از جمله چین، تاجیکستان، ترکیه، امارات و روسیه هستیم و به این کشورها سفر کرده ایم، در حالی که هیچ کدام از گفته‌های وی صحت نداشته و فقط اتلاف وقت بوده است.

وی افزود: میزان اندکی از اموالی که در داخل کشور شناسایی و به شرکت نفت واگذار شده تاکنون به فروش رفته است که مبلغ قابل توجهی را به خود اختصاص نداده است.

مسئول کمیته پیگیری مطالبات وزارت نفت در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به منظور فروش اموال زنجانی مناقصه جدیدی برگزار شود، گفت: در حال حاضر تصمیمی برای برگزاری مناقصه جدید نداریم و قصد داریم شرکت‌های واگذار شده را مدیریت و ساماندهی کنیم اما اگر مشتری خوبی پیدا شود حتما آن ها را می‌فروشیم.

هندی در ادامه تصریح کرد: شرکت هایی که از بابک زنجانی به شرکت نفت واگذار شده اند سودده نیستند و ما قصد داریم آن ها را مدیریت کنیم تا بیش از این زیانی به بیت المال وارد نشود.

وی در پاسخ به این سوال که اموال داخل کشور زنجانی که به شرکت نفت واگذار شده است چه مقدار از بدهی وی را پوشش داده، گفت: این اموال با احتساب جرایم بدهی حدود یک ششم بدهی زنجانی را پرداخت کرده است و طبق توافقی که با زنجانی صورت گرفته با گذشت زمان به بدهی وی سود تعلق می‌گیرد و میزان بدهی افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجانی ادعا می‌کند در تاجیکستان بدهی خود را می‌پردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..