تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح فعالیت‌های بشردوستانه سازمان امداد و نجات/ همه خانواده‌های ایرانی امدادگر می‌شوند

بر این اساس هدف از برگزاری این نشست افزایش توان و تاب‌آوری جامعه در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی بوده است.

شرکت‌کنندگان در این نشست به بررسی فعالیت‌های این سازمان پرداخته و خواستار واکنش سریع در مقابله با حوادث طبیعی احتمالی بوده است.

مهمانانی از کشورهای گوناگون و همچنین از فدراسیون صلیب سرخ در این نشست حضور دارند.

از مهمترین برنامه‌های این نشست نمایش 24 ساعته عملیات امداد و نجات بوده است.

در این نشست مقرر شد تا سال 1400 تمامی خانواده‌های ایرانی جهت مقابله و پاسخگویی با حوادث و بلایای طبیعی آموزش‌های لازم را در جمعیت هلال احمر تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها بگذرانند.

همچنین در این نشست 4 کارگروه تخصصی در راستای پاسخگویی به حوادث و مواجهه با بحث امداد و درمان تشکیل شد تا به بررسی فعالیت‌های این نهاد بپردازد.

گفتنی است؛ نشست مسئولان سازمان امداد و نجات در راستای تشریح فعالیت‌های این نهاد جهت رویارویی با حوادث احتمالی برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح فعالیت‌های بشردوستانه سازمان امداد و نجات/ همه خانواده‌های ایرانی امدادگر می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..