تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لادروپ: می‌خواهیم صعود کنیم

کد خبر: ۵۱۹۲۲۰

۸۴۶  بازدید

لادروپ سرمربی دانمارکی تیم الریان قطر می گوید که برای بردن الوحده و مسجل کردن صعود به ابوظبی آمده اند.

ورزش سه: مایکل لادروپ سرمربی تیم الریان قطر که با کسب یک پیروزی و یک تساوی ارزشمند در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، شرایط خوبی برای تیمش رقم زده است و با 7 امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده، در مورد دیدار برابر الوحده که در امارات برگزار خواهد شد، گفته است: برای پیروزی به ابوظبی آمده ایم؛ این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد، چون با کسب پیروزی می توانیم صعود کنیم.

بازیکن سابق رئال مادرید و بارسلونا در مورد تیم الوحده نیز گفت: الوحده تیم باکیفیتی است و به خصوص در خانه خوب بازی می کند؛ آنها می خواهند برد اول خود را به دست بیاورند و آن را به هوادارانشان تقدیم کنند.

وی ادامه می دهد: انتظار من از بازی الوحده همان چیزی است که در بازی برابر الهلال و پرسپولیس از تیمم انتظار داشتم. این یک مسابقه بسیار سخت برای ما است؛ ما همه نیروهایمان را برای این بازی در اختیار داریم و با تمام قوا به میدان می رویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لادروپ: می‌خواهیم صعود کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..