تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رقابت 370 شرکت دانش بنیان ایرانی در عرضه تجهیزات آزمایشگاهی

آغاز رقابت 370 شرکت دانش بنیان ایرانی در عرضه تجهیزات آزمایشگاهیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود شیخ زین الدین رئیس پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در آیین آغاز به کار این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه یک مدل بازارسازی برای محصولات دانش بنیان است و توانسته در چهار دوره گذشته 320 میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل به دانشگاه ها عرضه نماید.

وی بیان کرد: در چهار دوره برگزاری نمایشگاه صرفا به خرید و فروش اکتفا نشده، بلکه کیفیت محصولات نیز مد نظر بوده است به طوری که محصولات عرضه شده در نمایشگاه مورد سطح بندی قرار گرفته و براساس مدل اجرایی ارزیابی محصولات بیش از 9600 محصول ایرانی مورد تایید قرار گرفته شده است. 

وی یاد آور شد: براساس تفاهم نامه با سازمان ملی استاندارد در بهمن ماه سال گذشته برای نخستین بار گواهی انطباق برای محصولات دانش بنیان صادر می شود. 

شیخ زین الدین ادامه داد: با توجه به دشواری دریافت استاندارد ملی برای محصولات دانش بنیان که برای نخستین بار به بازار عرضه می شود، در راستای توسعه بازار محصولات دانش بنیان در این دوره از برگزاری نمایشگاه، اولین گواهی انطباق به شرکت دانش بنیان پژوهش فجر گرگان اعطاء خواهد شد. 

وی گفت: در این دوره از برگزاری نمایشگاه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توانستیم لوگوی ساخت ایران را در اداره ثبت مالکیت فکری به ثبت رسانده و از این پس این لوگو روی محصولات عرضه شده در این نمایشگاه ارائه خواهد شد. 

پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 370 شرکت دانش بنیان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رقابت 370 شرکت دانش بنیان ایرانی در عرضه تجهیزات آزمایشگاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..