تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارگوت رابی در نقش ملکه ظاهر خواهد شد

مارگوت رابی در نقش ملکه ظاهر خواهد شد مارگوت رابی در نقش ملکه ظاهر خواهد شد 

مارگوت رابی بازیگر زیبا و زیباروی هالیوودی که با ولف وال استریت سرشناس شد، در جدید ترین نقش خود به عنوان یک ملکه در فیلم پادشاهی بازی مي کند.در جدید ترین پروژه در مورد درگیری‌هاي سلطنتی بین حکمران‌هاي قدیمی انگلستان و اسکاتلند “بازیگر گرگ وال استریت” رهبر انگلستان خواهد بود و با سیرشه رونان در نقش ملکه اسکاتلندی ها مبارزه مي‌کند.

مارگو رابی در فیلم درام اخیر “مری ملکه اسکاتلندی‌ها” نقش یک شخصیت سلطنتی مهم را بازی خواهد کرد.ستاره فیلم “جوخه خودکشی” برای ایفای نقش ملکه الیزابت در این پروژه محصول کمپانی‌هاي وورکینگ تایتل و فوکوس فیچرز پراجکت گزینه شده هست. بازیگر مقابل او سیرشه رونان در نقش مری استوارت، ملکه اسکاتلند خواهد بود.

فیلم “مری ملکه اسکاتلندی ها” داستان واقعی تلاش مری استوارت برای کنار زدن الیزابت اول، ملکه انگلستان از تاج و تخت را تعریف مي کند. او در این تلاش شکست خورد، به سال ها زندان محکوم شد و در نهایت اعدام شد.هنوز چراغ سبز رسمی ساخته شدن این پروژه داده نشده، اما منابع آگاه مي‌گویند پیشرفت فیلم مفید بوده و در جهت درستی حرکت مي کند. اگر چراغ سبز داده شود این فیلم احتمالا اواخر امسال ساخته خواهد شد.

جوزی رورک مسئولیت کارگردانی آن را از روی فیلمنامه اي نوشته مایکل هرست و نلوپه اسکینر بر عهده دارد. تیم بیوان، اریک فلنر و لایزا چیسین تهیه کنندگان آن میباشند.بعد از موفقیت چشمگیر فیلمهای پرفروش و بزرگی مانند “جوخه خودکشی” و “گرگ وال استریت” مارگو رابی به یکی از محبوب ترین بازیگران زن هالیوود تبدیل شده که اضافه بر نقش آفرینی در فیلم‌هاي سینمایی، تحت کمپانی لاک چپ انترتینمنت فیلم هم تهیه مي کند.

این نقش اخیر هم مي تواند کمی پرستیژ اکثر به کارنامه وی اضافه کند. این پروژه همین طور مي‌تواند پتانسیل حضوری قدرتمند در فصل جوایز را هم داشته باشد چون کمپانی فوکوس فیچرز سابقه خوبی در به راه انداختن کمپین‌هاي تبلیغاتی برای دقت آکادمی و رای دهندگان اسکار به فیلم هایش دارد.

 به گزارش پارس ناز رابی 26 ساله در حال حاضر در فیلم “خداحافظ کریستوفر رابین” کمپانی فاکس سرچ لایت نقش‌آفرینی مي کند و در نقش همسر اي اي میلن، نویسنده “وینی پو” ظاهر مي شود. او اخیرا مراحل تهیه فیلم “من، تونیا” را به اتمام رسانده که در فیلمی به تهیه کنندگی کمپانی تهیه خودش، نقش شخصیت اصلی یعنی تونیا هاردینگ را بازی مي‌کند.

این بازیگر استرالیایی از «2007» وارد حرفه بازیگری شده هست و «سال 2015» در “کمبود بزرگ” در کنار کریستین بیل و برد پیت و در “تمرکز” در کنار ویل اسمیت بازی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارگوت رابی در نقش ملکه ظاهر خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..