تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش اقساطی ام جی جی اس و ام جی جی تی آغاز شد

فروش نقدی و اقساطی ام‌جی جی‌اس و ام‌جی جی‌تی توسط مدیا موتورز با کارمزد صفر تا ۲۰ درصد آغاز شد.

شرکت مدیا موتورز نمایندگی رسمی واردات خودروهای برند MG، فروش نقدی و اقساطی MG GS و MG GT را آغاز کرد.

در فروش نقدی این طرح، خودروی ام‌جی‌ جی‌تی که در کلاس بدنه‌ی سواری شهری قرار دارد و پیشرانه‌‌ی آن ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ است، با محاسبه‌ی ۶ میلیون تومان تخفیف با قیمت ۱۰۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در فروش اقساطی ام‌جی جی‌تی، وام ۳۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۰ ماهه بدون کارمزد و ۱۸ ماهه با کارمزد ۲۰ درصد به خریدار ارائه می‌شود. قیمت ام‌‌جی جی‌تی در فروش اقساطی با ۲ میلیون تومان تخفیف، ۱۱۳ میلیون تومان است که به این مبلغ، ۷ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت بیمه بدنه افزوده می‌شود.

همچنین قیمت ام‌جی‌ جی‌اس که در کلاس بدنه‌ی شاسی بلند قرار دارد و پیشرانه‌‌ی آن ۲۰۰۰ سی‌سی توربو شارژ است، با محاسبه‌ی ۵ میلیون تومان با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در فروش اقساطی ام‌جی جی‌اس، وام ۷۲ میلیون تومانی با بازپرداخت ۸ ماهه بدون کارمزد، ۱۲ ماهه با کارمزد ۱۲ درصد و ۱۵ ماهه با کارمزد ۱۴ درصد عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در فروش اقساطی با احتساب ۲ میلیون تخفیف، ۱۶۵ میلیون تومان است که به این مبلغ، ۱۱ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان بابت بیمه‌ بدنه اضافه می‌شود.

تحویل ام‌جی‌ جی‌تی نقدی ۷ روزه و ام‌جی جی‌تی اقساطی ۱۴ روزه است. خودروی ام‌جی جی‌اس به خریداران نقدی ۷ روزه و به خریداران اقساطی ۳۰ روزه تحویل داده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش اقساطی ام جی جی اس و ام جی جی تی آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..