تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید مدیر اپل به حذف اپلیکیشن اوبر از اپ استور

تهدید مدیر اپل به حذف اپلیکیشن اوبر از اپ استور

فناوری اطلاعات > نرم افزار - نیویورک‌تایمز فاش کرد «تیم کوک» مدیر اوبر را تهدید کرد که اپلیکیشن‌اش را از اپ استور حذف می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، در دیداری که میان مدیر اپل و تراویس کالانیک در سال 2015 در دفتر مرکزی اپل برگزار شد، تیم کوک به‌صراحت گفت از ویژگی‌ پنهان‌شده در اپلیکیشن اوبر که بدون اجازه کاربرانِ آی او اس (دارنده آیفون) را ردیابی می‌کند، ناراحت است و اگر این ویژگی‌ حذف نشود، کل اپلیکیشن را از اپ استور حذف می‌کند.

تیم کوک تأکید کرد که تاکسی آنلاین اوبر قوانین توسعه نرم‌افزار اپل را زیر پا گذاشته و باید بلافاصله جلوی این کار گرفته شود.

کالانیک نیز بلافاصله درخواست تیم کوک را پذیرفت و آن را اجرایی کرد.

البته اوبر گفته بود برای جلوگیری از کلاه‌برداری این کار را کرده است و از سوی دیگر اپل نمی‌توانست بفهمد اوبر پشت اپلیکیشن خود چه‌کاری انجام می‌دهد. ظاهراً در چین آیفون سرقت شده مجدداً فروخته‌شده و رانندگان با اکانت جعلی از اوبر اخاذی می‌کردند که این کار باعث شد تا اوبر رانندگان دارای آیفون را ردیابی کند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید مدیر اپل به حذف اپلیکیشن اوبر از اپ استور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..