تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتح‌الله‌زاده: افتخاری تازه آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد/ استقلال در 3 سال با 70میلیارد چه جامی آورده؟

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ارزیابی‌اش از اتفاقات این روزهای استقلال و کناره‌گیری شهاب جهانیان از ریاست هیأت مدیره باشگاه استقلال و مباحثی که پیرامون بازگشت وی و محمدحسین قریب به استقلال مطرح می‌شود، گفت: باید اشاره کنم که نه من و نه آقای قریب نیازی به لابی نداریم و اگر لازم باشد و از ما بخواهند کار انجام می‌دهیم و اگر نخواهند هم بیرون می‌نشینیم کما اینکه در این چند سال این اتفاقات رخ داد.

وی افزود: به نظر شما این همراهی مردمی که در تمام ایران در حال شکل گیری بود آیا با خط‌دهی صورت گرفت آیا من می‌توانم به کل طرفداران استقلال خط بدهم به نظرم باید کمی انصاف را کمی چاشنی صحبت‌هایمان کنیم و من همیشه گفته‌ام باید همیشه از مدیران حمایت کرد الان هم اصلاً فصل تغییرات نیست و این حرفی که می‌زنم تعارف نیست. من امیدوار هستم افتخاری در باشگاه استقلال بماند و به کارش ادامه دهد اما یادمان باشد مردم به کارنامه‌ها نگاه می‌کنند و شما ببینید ما در سه سالی که در استقلال بودیم چه کارهایی انجام دادیم و در این سه سال چه اتفاقاتی رخ داده است. 

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، تأکید کرد: ما در آن سه سال نزدیک به 60 میلیارد تومان هزینه داشتیم که حدود 10 میلیارد را وزارت ورزش داد و 35 میلیارد را خودمان تهیه کردیم و بقیه را بدهکار شدیم. حال ببینید چند جام آوردیم و چه کارهایی کردیم. یک قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا که منجر به سومی ما شد ضمن آ‌نکه کمپ زنده‌یاد حجازی را ‌آماده کردیم و این مجموعه را راه‌اندازی کردیم تا استقلال دارای یک ورزشگاه باشد. از آن طرف در دوره‌ای که ما تیم بسته بودیم استقلال شرایطی داشت که 4 بار پیاپی برنده دربی شدیم و یک برند را به نام خودمان ثبت کردیم. حالا شما تصور کنید در این سه سال اخیر 70 میلیارد به استقلال پول داده شده و چه جامی برای استقلال کسب شده است. حتی یک آجر روی کمپ حجازی گذاشته نشده است. من نمی‌خواهم قیاس کنم اما وقتی آقایان قیاس می‌کنند همین صحبت‌ها هم مطرح می‌شود.

فتح‌الله‌زاده افزود: شما ببینید از آن طرف تیم رقیب پول‌هایش به موقع داده می‌شود و بعد از 10 سال قهرمان می‌شود. پس همه چیز مرتب است. افتخاری بداند اگر مثل طاهری موفق می‌شد هیچ کس به او خرده نمی‌گرفت و اسامی جایگزینان وی در افکار عمومی به میان نمی‌آمد. او نباید گول اطرافیانش را بخورد و تحت تأثیر قرار نگیرد. من اگر به استقلال بیایم و موفق نشوم مطمئن باشید مردم با من تعارف ندارند و جایگزینان من را هم بر سر زبان‌ها می‌آورند. افتخاری چون تازه به مدیریت در استقلال آمده تحت تأثیر این صحبت‌ها قرار گرفته ولی من فکر می‌کنم وزیر محترم ورزش اینقدرها ساده نیست که حالا دست به تغییرات بزند چون این تیم می‌تواند به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و ما هم حمایت می‌کنیم تا رفاقت‌ها از بیرون و  داخل بیشتر شود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص جلسه‌ای که روز گذشته قریب با اعضای سابق این باشگاه برگزار کرده بود،‌گفت: من دیروز در جلسه حضور نداشتم و دوستان دیگر نزد قریب بودند این دیدارها برای ما همیشه اتفاق می‌افتد ضمن آنکه اگر جلسه‌ای برگزار می‌شود باید بدانید که انتخاب هیأت مدیره و مدیرعامل در آن صورت نمی‌گیرد چون وزیر ورزش و جوانان هم کاره دو باشگاه است. 

وی با تأکید بر اینکه هارمونی لازم در هیأت مدیره استقلال طی فصل اخیر وجود نداشت، گفت: به نظرم همدلی به خصوص در نیم‌فصل اول در جمع اعضای هیأت مدیره وجود نداشت و سایر اعضا باید در کارهای کلان از مدیرعامل خواسته‌هایی داشته باشند که آن را اجرایی کنند و ورود اعضای هیأت مدیره به مباحث ریز کاری اشتباه است. 

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص خداحافظی بازیکنانی مثل آرش برهانی و رضا عنایتی از میادین فوتبال،‌ گفت: هر دو بازیکن سرمایه‌های واقعی باشگاه استقلال بودند و خودم شاهدم برهانی از تیم‌های دیگر 1.5 برابر استقلال پیشنهاد داشت ولی به دفتر من آمد و قرارداد بست. من نمی‌دانم قرار است برای آرش چه اتفاقی بیافتد ولی او آینده این باشگاه است و می‌تواند در بحث مدیریت فنی سرمربی‌گری و مسائل دیگر به استقلال کمک کند. برهانی یک استقلالی عاشق و دو آتشه است و من شنیدم که او می‌گوید من را با پیراهن استقلال خاک کنید اما من به او می‌گویم تو هنوز جوانی و به جای خاک کردن تو با پیراهن استقلال تو را به کادر فنی می‌آوریم و یک روز از خودت استفاده کنیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/XSWMMY



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتح‌الله‌زاده: افتخاری تازه آمده و تحت تاثیر اطرافیانش قرار دارد/ استقلال در 3 سال با 70میلیارد چه جامی آورده؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..