تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست پر انتشارات فصل پنجم برای نمایشگاه کتاب/ پرویز بیگی‌: در این دوره ۱۰۱ اثر ارائه خواهیم کرد

دست پر انتشارات فصل پنجم برای نمایشگاه کتاب/ پرویز بیگی‌: در این دوره ۱۰۱ اثر ارائه خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز بیگی حبیب‌آبادی مدیر انتشارات فصل پنجم (ناشر تخصصی شعر) درخصوص برنامه‌های این انتشارات در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: «ما در این دوره نمایشگاه 101 عنوان کتاب جدید عرضه خواهیم کرد که بخش اعظمی از این آثار حاصل اولین همکاری ما با شاعران جوان است.»

او درخصوص تنوع محتوایی این آثار، بیان کرد: «همچون دورهای گذشته نمایشگاه، آثاری که این دوره عرضه خواهد شد شامل غزل، شعر سپید، ترانه، ترجمه و نقد خواهد بود، جلد دوم کتاب «زایش مرگ‌های متن» نوشته حمیدرضا شکارسری هم از جمله آثار نقدی بر شعر امروز است که به تازگی منتشر شده و در نمایشگاه عرضه می‌شود.»

بیگی درخصوص نحوه گزینش و انتخاب آثار شاعران در انتشارات فصل پنجم، توضیح داد: «ما همیشه آثار را گزینش می‌کنیم و در انتخاب آثار بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کنیم. در کل از هر 10 عنوان کتابی که برای انتشار به ما پیشنهاد می‌شود، یک عنوان کتاب واجد شرایط عرضه به مخاطب است.»

او همچنین اضافه کرد: «ما بحران شعر خوب و ناشر خوب داریم و اگر شعر خوب با کیفیت خوب منتشر شود، قطعا مخاطب خواهد داشت، به همین دلیل ما سعی می‌کنیم تا بهترین آثار را انتخاب کنیم.»

این ناشر درباره معیارهایی که برای انتخاب آثار درنظر دارند، گفت: «شاعرانه بودن، نگاه نو، تطبیق کامل با معیارهای شعر از نظر تصویر، تخیل، ویژگی‌های زبانی و مضمونی از جمله معیارهای ما برای انتخاب آثار شاعران است.»

او در مورد استقبال مخاطبان در نمایشگاه کتاب بیان کرد: «به دلیل اینکه ما نشر تخصصی شعر هستیم، مخاطبان خاص خود را داریم. اما به نظرم جابه‌جایی نمایشگاه در استقبال مردم تاثیر داشته است. ما در طول سال هیچ تبلیغاتی نداریم اما نوع و کیفیت کار ما باعث شده است که به عنوان یک برند شناخته شویم و همواره مخاطبان خاص خود را داشته باشیم.»

بیگی در خصوص آثاری که در این دوره عرضه می‌کنند، گفت: «علاوه بر آثار شاعران ایرانی ما آثاری از شاعران سایر کشورها از جمله افغانستان و آذربایجان در این نمایشگاه عرضه خواهیم کرد. همچنین کتاب‌های «حال من دست خودم نیست» مجموعه غزل و ترانه‌های عبدالجبار کاکایی، «حسبیه‌های یک ماهی» غزل‌های علیرضا بدیع، «عاشق منم یا قناری» اثر خسرو احتشامی، مجموعه غزل «رسا» از روح الله ستایش احدی، «اکالیپتوس تنها» و «یک گام فقط با تو فاصله دارم» از سینا سنجری، «موی سفیدم اتفاقی نیست» اثر لیلا کردبچه، کتاب «تاریخ مویه‌ها» اثر تکتم حسینی شاعر افغان و ... دیگر آثار تازه منتشر شده انتشارات فصل پنجم هستند که در نمایشگاه عرضه می‌شوند.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست پر انتشارات فصل پنجم برای نمایشگاه کتاب/ پرویز بیگی‌: در این دوره ۱۰۱ اثر ارائه خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..