تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از برگزیدگان مسابقه استاد نوری در سالروز تاسیس رادیو/ آبروانی: رسانه‌ها معرف میراث فرهنگی و آموزگار ارزش‌ها باشند

مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغار شد.  

آبروانی معاون صدای رسانه ملی گفت: در آخرین نظرسنجی که روز شنبه به دست من رسید، رادیو حدود 30.06 درصد مخاطب دارد که از سال 89 به بعد بی‌سابقه است.  


وی افزود: به رغم انبوه رسانه‌ها و فضای مجازی و مشکلات مالی، ما برنامه تولید می‌کنیم؛ چراکه همچنان رادیو ماندگار است.
 
وی در خصوص استاد نوری عنوان کرد: پیوستگی ایشان با حوزه ادبیات نا گسستگی است. حفظ و تقويت زبان فارسی مهم است. در ساخت برنامهٔ‌ها باید به زبان فارسی توجه کرد. رسانه باید معرف میراث فرهنگی و آموزگار ارزش‌ها باشند.

همچنین احمدپور مدیر شبکه رادیویی ایران در خصوص مسابقه استاد نوری گفت: این دوره از مسابقه به دلیل مجبوبیت و سابقه‌ کاری استاد نوری برگزار شد. امیدوارم در دوره بعدی برنامه ریزی را زودتر شروع کنیم و با فشردگی آخر سال مواجه نشویم.  
 
وی افزود: در این دوره همکاران رادیو ایران کنار هم بودند و اتفاقات خوبی رخ داد؛ چرا که توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را در برنامه‌سازی داشته باشیم و با برنامه‌ریزی برنامه های خوبی ساخته شود.  
 
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقه تجربیات انتقال پیدا کرد. البته آثار این دوره با استانداردهای بین‌المللی ساخته شد.
 
مدیر رادیو ایران در خصوص برنامهٔ‌های انتخاباتی اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد از همه مدیرگروه‌ها درخواست می کنم برنامه‌ها با دقت بیشتری روی آنتن برود؛ چرا که ما باید منصفانه و بی‌طرف برنامه داشته باشیم.  
 
در پایان از برگزیدگان اولین دوره مسابقه استاد نوری تقدیر شد.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از برگزیدگان مسابقه استاد نوری در سالروز تاسیس رادیو/ آبروانی: رسانه‌ها معرف میراث فرهنگی و آموزگار ارزش‌ها باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..