تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی اکو منصوب شد

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی اکو منصوب شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی اکو؛ محمد مهدی مظاهری رئیس موسسه فرهنگی اکو، طی حکمی محمد علی حجازی را به سمت مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی این موسسه منصوب کرد.
 
بنا بر این گزارش، گسترش فعالیت های فرهنگی میان کشورهای عضو اکو، برگزاری هفته های فرهنگی فی ما بین کشورهای منطقه اکو با سایر کشورها، حمایت معنوی از هنرمندان و تسهیل در ارتباط ایشان با دیگر کشورها و ایجاد دفاتر نمایندگی در سایر شهرها و کشورهای اکو، از جمله مواردی است که در حکم مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی این موسسه به آن اشاره شده است.
 
حجازی که پیش از این به مدت 6 سال مدیریت مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس را عهده‌دار بوده است، مدیریت امور پردیس‌های شهرداری تهران، مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم سلامت، مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم شهر، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت سینمایی حوزه هنری، دبیری نخستین دوره تصویرگری محیط زیست و معاونت پخش شبکه جهانی ثقلین را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
 
موسسه فرهنگى اكو يك نهاد بين المللى و مقر اصلى آن در تهران است و با هدف تحكيم قرابت هاى فرهنگى، هنرى، پژوهشى و پيوندهاى معنوى و روابط دوستانه ميان ملل كشورهاى عضو اكو از سال ١٩٩٥ فعاليت خود را آغاز كرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی اکو منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..