تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غربالگری رایگان شهروندان در مراکز بهداشتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صائینی رئیس مرکز بهداشت استان زنجان گفت: میزان سرب خون شهروندان زنجانی سنجیده می‌شود و این کار با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان به ‌صورت انجام یک کار پژوهشی دنبال می‌شود.
وی افزود: هم‌ اکنون نیز طرح غربالگری سرطان سینه برای بانوان بالای 30 سال و انجام آزمایش‌های مربوط به سرطان روده بزرگ نیز برای افراد بالای 65 سال به‌صورت رایگان در قالب طرح ایران در حال اجراست.  
صائینی خاطرنشان کرد: با مراجعه افراد به مراکز فوق تست قندخون، فشارخون و انجام آزمایش‌های سنجش توده بدنی افراد به ‌صورت رایگان انجام شده و اطلاعات افراد در پرونده الکترونیکی سلامت شهروندان ثبت می‌شود تا زمان مورد نیاز به کمک پزشک بیاید.
گفتنی است یکی از ویژگی‌های اجرای طرح تحول سلامت را افزایش خدمات رایگان به شهروندان در مراکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت دانست و اظهار کرد که ارائه خدمات تغذیه‌ای و روان ‌پزشکی به‌ صورت رایگان با استقرار کارشناسان تغذیه و سلامت روان در این مراکز فراهم شده است و هم‌چنین با اجرای طرح تحول سلامت در استان تاکنون 450 خانه بهداشت بازسازی یا احداث شده است.
 
انتهای پیام/ ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غربالگری رایگان شهروندان در مراکز بهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..