تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ استقلالی در یکقدمی محرومیت

۶ استقلالی در یکقدمی محرومیت

ورزش > فوتبال ملی - شش بازیکن استقلال در صورت دریافت کارت زرد از داوران ژاپنی دیدار برابر التعاون را از دست خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به قانون دریافت دو کارت زرد برای محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا، 6 بازیکن استقلال در دیدار برابر الاهلی در آستانه محرومیت قرار دارند.
بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، رابسون جان‌واریو، خسرو حیدری، جابر انصاری و علی قربانی که در ۴ مسابقه قبلی این تیم با کارت زرد داور رو به رو شدند و در صورت دریافت کارت زرد از تیم داوری ژاپنی دیدار برابر التعاون را از دست خواهند داد. البته استقلالی ها این شانس را دارند تا در صورت کسب پیروزی برابر الاهلی و قطعی شدن صعود به عنوان صدرنشین، با دریافت کارت زرد و غیبت برابر التعاون در بازی تشریفاتی بدون دردسر آماده بازی در مرحله حذفی شوند.
استقلال روز سه شنبه از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی برابر الاهلی قرار می گیرد.


256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ استقلالی در یکقدمی محرومیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..