تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکتیک الاهلی برای فشار روی استقلال و هوادارانش

کد خبر: ۵۱۹۱۷۱

۱۰  بازدید

روزنامه اماراتی در تحلیل بازی الاهلی برابر استقلال تهران از تاکتیک سرمربی رومانیایی این تیم برای کسب امتیاز و موفقیت در ورزشگاه آزادی تهران رونمایی کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های استقلال تهران و الاهلی امارات از ساعت 20:15 دقیقه فردا (سه‌شنبه) در چارچوب هفته پنجم گروه A لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در این میان روزنامه البیان امارات گزارشی درباره بازی تیم‌های استقلال تهران و الاهلی منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است: در روزهای اخیر کوزمین، سرمربی رومانیایی تیم الاهلی تمرکز خود را جهت آمادگی بازیکنان برای رویارویی با استقلال تهران معطوف کرده است که متکی به احتیاط شدید در نیمه‌اول خواهد بود. بازیکنان الاهلی در طول این نیمه احتیاط شدیدی در خط دفاعی خواهند داشت تا فشار بر روی بازیکنان تیم استقلال تهران و هوادارانش در ورزشگاه آزادی افزایش یابد.

این روزنامه اماراتی در ادامه نوشته است: سرمربی تیم الاهلی به سختی بازی برابر استقلال به خوبی آگاه است. به ویژه این که تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور خواهند داشت. تیم الاهلی نیز با توجه به این مسائل می‌خواهد بازی را به نمایش بگذارد که در قامت فوتبال امارات باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکتیک الاهلی برای فشار روی استقلال و هوادارانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..