تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف روشی جدید در دانمارک برای درمان سرطان

 به گزارش اسپوتنیک، به گفته “مادس داوگوردا” یکی از محققان، 80 درصد موش هایی که تحت این درمان قرار گرفتند تا زمان پایان تحقیقات زنده ماندن. در همین حال جوندگانی، که تحت درمان با روش های استاندارد قرار گرفتند، از بین رفتند. با وجود نتایج خوب، این روش در مورد انسان ها ممکن است اثر کمتری داشته باشد.
در این مرحله “داوگورد” و همکاران وی در تلاشند که آیا می توان سرعت گسترش سایر تومورها را کم و همچنین این آزمایش بر روی انسان انجام داد!
این کشف، براساس روشهای توسعه یافته جدید، در سال 2015 به انجام رسید. محققان دانمارکی که بر روی ساخت یک واکسن آزمایشی ضد مالاریا فعالیت می کردند، ماده ای برای مبارزه با سلول های سرطانی یافتند./اسپوتنیک

منبع: ایران آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف روشی جدید در دانمارک برای درمان سرطان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..