تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته بررسی مدرک تحصیلی فریدون نمی‌تواند انتشار گزارش را به تأخیر بیاندازد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تأکید کرد: کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون می‌بایست هرزمان بررسی‌های خود را به پایان رساند و گزارش خود را نهایی کرد،‌ آن را به کمیسیون آموزش ارائه کند.

وی با اشاره به اظهارات چندی قبل محمد قمی رئیس کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون که گفته بود به علت تأثیرگذاری منفی گزارش نهایی این کمیته،‌ کاری می‌کنیم که انتشار آن به پس از انتخابات ریاست‌جمهوری موکول شود، تصریح کرد: این کمیته به هیچ عنوان و توجیهی نمی‌تواند ارائه گزارش را به کمیسیون آموزش و تحقیقات به تأخیر بیاندازد.

به گزارش فارس،‌ محمد قمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس و رئیس کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون دستیار ویژه و برادر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ما کاری می‌کنیم که انتشار گزارش کمیته بررسی پرونده حسین فریدون به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود چرا که بر روی رأی آقای روحانی در انتخابات تأثیر منفی دارد.

همچنین یک منبع آگاه نیز از تلاش عده‌ای از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی جهت ممانعت از انتشار گزارش کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون دستیار ویژه و برادر حسن روحانی رئیس جمهور پیش از انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود.

این منبع آگاه علت تلاش این عده از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس را برای جلوگیری از انتشار گزارش نهایی درباره مدرک تحصیلی حسین فریدون، اثرات سوء آن بر رأی حسن روحانی در انتخابات خواند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/REFJPD اخبار مرتبط انتشار گزارش کمیته بررسی مدرک تحصیلی فریدون بر رأی روحانی تأثیر منفی دارد96/01/30 - 14:48ممانعت اصلاح‌طلبان از انتشار گزارش پرونده مدرک تحصیلی حسین فریدون96/01/29 - 16:18



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته بررسی مدرک تحصیلی فریدون نمی‌تواند انتشار گزارش را به تأخیر بیاندازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..