تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک پرحجم آزاد راه کرج ـ تهران/ بارش باران در جاده‌های غربی/ هشدار لغزندگی راه‌ها

ترافیک پرحجم آزاد راه کرج ـ تهران/ بارش باران در جاده‌های غربی/ هشدار لغزندگی راه‌ها

جامعه > پلیس - ایسنا نوشت: رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های ناجا آخرین وضعیت امروز (دوشنبه) راه‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد وضعیت امروز (دوشنبه) راه‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک پر حجمی در آزاد راه کرج - تهران داریم. همچنین این وضعیت در جاده قدیم کرج-تهران هم وجود دارد.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های ناجا گفت: آزاد راه و جاده قدیم قم-تهران و همچنین آزادراه و جاده قدیم ساوه-تهران هم ترافیک پر حجمی را شاهد هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: بارش‌های پراکنده باران در اغلب محورهای استان‌های آذربایجان غربی و کرمانشاه را شاهد هستیم لذا سطح راه اغلب استان‌های غربی کشور لغزنده خواهد بود.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک پرحجم آزاد راه کرج ـ تهران/ بارش باران در جاده‌های غربی/ هشدار لغزندگی راه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..