تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به تاریخ در نقشه ای پویا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ کشورها همیشه در میان مطالبی قرار دارد که خواندن و دانستن آن می‌تواند جذاب باشد. البته برای دسترسی سریع به تاریخ کشورها می‌‌توان از ویکی‌پدیا استفاده کرد؛ اما مشکلی که این سایت دارد، محیط خسته‌کننده آن است که باعث می‌شود از جذابیت خواندن اطلاعات موجود در این سایت کاسته شود. سفر به تاریخ در نقشه ای پویا

استارت‌آپ Chronas ایده‌ای را توسعه داده است که به این مشکل خاتمه دهد. ایده‌ی این استارتاپ، ترکیب گوگل مپ با ویکی‌پدیا است که نتیجه آن، ارائه‌ی محیطی پویا به همراه اطلاعات بسیار مفید به کاربرانش است.

در محیط وب‌سایت یا اپلیکیشن Chronas با نقشه‌ای رو‌به‌رو می‌شویم که کشورهای دنیا را نمایش می‌دهد. نواری نیز در انتهای وب‌سایت وجود دارد تا بتوانید تاریخ را تغییر دهید و نقشه دنیا را در آن برهه از زمان تماشا کنید.

Chronas در حال حاضر مرحله بتا را پشت سر می‌گذارد؛ اما می‌توانید به امکانات جالبی دسترسی داشته باشید. در وب‌سایت Chronas نه‌تنها می‌توان در مورد هر کشور و سلسله‌ای که حکومت آن را در دست داشته است اطلاعاتی به‌دست آورد، بلکه در مورد شهرها، دین مردم آن شهر، مشاهیر تاریخی، نبردها و قلعه‌ها نیز اطلاعاتی وجود دارد.

سفر به تاریخ در نقشه ای پویا

هدف توسعه‌دهندگان Chronas ارائه‌ی محیطی است که کاربران بتوانند به اتفاقات مهم تاریخ در یک برهه از زمان دسترسی داشته باشند. برای مثال بدانند زمانی که قوبلای‌خان خود را به‌عنوان امپراطور چین معرفی کرد چه اتفاقاتی در کشورهای همسایه رخ داد.

در انتها بار دیگر باید اشاره کنیم که Chronas در مرحله بتا قرار دارد و امیدواریم در گذر زمان شاهد افزایش امکانات و ویژگی‌های این سایت باشیم.

منبع: زومیت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به تاریخ در نقشه ای پویا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..