تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشای فیلم با تخفیف، بزرگترین خدمت به اعضای باشگاه هواداران!


با این اوصاف برخی از هواداران به این معترض بودند که چرا با آنها اینگونه برخورد می‌شود و تکلیف آنها مشخص نیست. یعنی آنکه چرا از یک طرف به هوادارن اجازه ورود به کاخ جشنوراه را می‌دهند و از طرف دیگر برای آنها محدودیت‌های فراوان می‌گذارند. اگر هوادارن را برای رونق دادن به کاخ جشنواره دعوت کردیم، پس چرا به آنها خدمتی مناسب ارائه نمی‌دهیم؟!

 
در این رابطه هواداران حاضر در کاخ جشنواره در مورد خدمات ارائه شده به اعضای باشگاه هواداران پرسش‌هایی دارند که پاسخ این پرسش‌ها این است که هواداران فقط می‌توانند با در دست داشتن بلیت، فیلم مورد نظر خود را البته با تخفیف ببینند و از هیچ گونه خدمت دیگر نمی‌توانند استفاده نمایند.


از طرفی دیگر وقتی با تمامی این مسائل یک هوادار به مراسمی همچون بزرگداشت عباس کیارستمی می‌آید، از هرگونه پذیرایی محروم است و مشخص نیست که هزینه بلیت فروشی این مراسم صرف چه خدمتی به هوادار شده است!

 
همچنین به علت ویژگی‌ تمامی کاخ‌های جشنواره نظیر جنب و جوش خبرنگارها و حضور هنرمندان، کمتر کسی به هواداران اهمیت می‌دهد و آنها به علت نبود اطلاع‌رسانی مشخص در طبقات کاخ جشنواره به دنبال پاسخ به پرسش‌های خود هستند.
 
در آخر می‌توان گفت که استقبال هواداران از روز سوم به نسبت به روز دوم جشنواره، کمی افزایش یافته است و برای فیلم «نگار» که به سانس فوق‌العاده نرفت، شاهد صف مخاطبان برای تماشای فیلم بودیم.  
 
 
گزارش از مسعود وثوقی  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشای فیلم با تخفیف، بزرگترین خدمت به اعضای باشگاه هواداران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..