تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث ۳۷ درصد مدارس کشور بوسیله خیرین مدرسه ساز / فعالیت ۶۵۰ هزار خیر در کشور

احداث ۳۷ درصد مدارس کشور بوسیله خیرین مدرسه ساز / فعالیت ۶۵۰ هزار خیر در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرساز کشور صبح امروز در مراسم نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به فعالیت ۲۰ ساله این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶۵۰ هزار خیر در داخل کشور و ۱۰۰۰ خیر در دنیا مشغول به فعالیت هستند و این پرچم را بردوش گرفته‌اند.

وی بیان کرد: فضیلت دانش بالاتر از عبادات مسلمانان است و در همین راستا خیرین نیکوکار ۳۷ درصد مدارس کشور را احداث کرده‌اند و در سال جاری میزان مشارکت مردم در ساخت مدارس بیش از ۵۰ درصد بود.

حافظی عنوان کرد: آموزش توسعه پایدار دستور سازمان یونسکو است که به علت فقر مالی برخی از کشور‌ها توانایی اجرای این طرح را ندارند.

وی تاکید کرد: قلک‌هایی که بوسیله دانش‌آموزان برای احداث مدارس در مناطق محروم جمع آوری شده است ارزشش از پول ثروتمندان دنیا بیشتر است به طوری که از همین پول مدرسه مهرورزان در جنوب تهران احداث شد.

حافظی ادامه داد: در کنار خیرین مدرسه ساز، با همت خیرین دانشگاه، درمانگاه و مساجد ساخته شده و افراد خیری وجود دارند که به دنبال احداث ۲۰۰ مدرسه بوده و با افتخار دنبال این کار هستند، البته باید برای خیرین یک مکان یابی ایجاد شود تا بتوان از منابع استفاده بهینه کرد.

حافظی تاکید کرد: نوسازی مدارس تحت نظارت خیرین مدرسه ساز صورت می‌گیرد و این افراد در ۴۵۰ شهرستان و ۳ استان کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: خیرین مدرسه ساز با احداث فضاهای آموزشی سبب تربیت شاگردان و آینده سازان کشور بوسیله معلمان می‌شوند.

توجه ویژه به مقاوم سازی مدارس بوسیله خیرین مدرسه ساز

در ادامه مراسم محمد تقی نظرپور رییس سازمان نوسازی کشور گفت: خیرین مدرسه ساز قدم‌های بسیار خوبی در این امر گذاشته و امروزه این فعالیت در سراسر کشور در حال گسترش است.


وی بیان کرد: ۲۰ درصد فضای آموزشی کشور با همت خیرین ساخته شده و این افتخاری بزرگ برای ما است که خیرین مشارکت جدی در احداث مدارس دارند.


نظرپور ادامه داد: خیرین تلاش می‌کنند تا نیاز فضای آموزش و پرورش را برطرف و محیطی با نشاط، مقاوم و ماندگار را ایجاد کنند.


وی عنوان کرد: یکی از بحث‌های جدی در احداث مدارس مقاوم سازی و ماندگاری آن‌ها است و در حال حاضر بخشی از فضای آموزشی استان تهران نیازمند مقاوم سازی است.


وی گفت: اگر مدرسه مقاوم و ایمن باشد در هنگام بروز یک حادثه‌ تعداد زیادی دانش آموز سالم و سلامت می‌مانند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث ۳۷ درصد مدارس کشور بوسیله خیرین مدرسه ساز / فعالیت ۶۵۰ هزار خیر در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..