تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمن سازی با اولویت بیمارستان ها و مراکز آموزشی

به گزارش افکارنیوز، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با اشاره به ورود شهرداری تهران برای ساماندهی بیمارستان های نا ایمن شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران برای ایمن سازی آمادگی دارد که با ارگان ها و سازمان های دیگر همکاری کند. وی با بیان اینکه بحث ساختمان های ناایمن شهر تهران بسیار مفصل است، افزود: بعد از حادثه پلاسکو که در تهران اتفاق افتاد جلسات زیادی در وزارت کشور تشکیل شد و قرار شد که ساختمان های ناایمن با اولویت ساختمان هایی که خدمات به مردم می دهند و محل مراجعه بیشتر مردم هستند، ایمن سازی شوند. معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: ایمن سازی با اولویت بیمارستان ها و مراکز آموزشی انجام می‌شود، چراکه در این زمینه فرسودگی زیادی داریم و بسیاری از این مراکز عمر مفیدشان را گذرانده اند و هر لحظه ممکن است دچار حادثه شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در زمینه همراه سراها در بیمارستان ها اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: شهرداری تهران برای چند مورد از بیمارستان‌هایی که از شهرستان‌ها مراجعه کننده داشتند و در کنار خیابان ها و در چادر می خوابیدند، همراه سرا ساخته و مردم از آن‌ها استفاده می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمن سازی با اولویت بیمارستان ها و مراکز آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..