تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشان طلا با رکوردشکنی بر گردن شمس درخشید

چراغ مدال‌آوری وزنه برداری در المپیک پیشکسوتان روشن شد

نشان طلا با رکوردشکنی بر گردن شمس درخشیدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین نماینده کاروان وزنه برداری کشورمان در بازی های المپیک پیشکسوتان در اوکلند نیوزیلند اولین مدال کاروان وزنه برداری پیشکسوتان کشورمان را کسب کرد. اردشیر شمس وزنه بردار خوزستانی تیم ملی پیشکسوتان که در مسابقات جهانی همیشه به مدال طلا  دست پیدا می کرد، این بار ضمن کسب نخستین مدال برای کاروان وزنه برداری پیشکسوتان، سه مرتبه نیز رکورد دسته ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال، را ارتقاء داد.

وزنه بردار کشورمان در حرکت یکضرب وزنه های ۷۷ ، ۸۲  و  ۹۰کیلوگرم  را با موفقیت بالای سر برد. در حرکت دوضرب  ابتدا وزنه ۱۰۰ کیلویی را مهار کرد. در مرتبه دوم با مهار وزنه 118 کیلوگرمی یک کیلوگرم رکورد دنیا را ارتقاء داد. در مرتبه سوم نیز با ثبت وزنه 122 کیلوگرم، 4 کیلو رکورد حرکت دوضرب را جابجا کرد.

همچنین؛ وی با مجموع 212 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلا یک کیلوگرم رکورد مجموع دسته ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال جهان و المپیک را به نام خود  و کشورمان به ثبت رساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشان طلا با رکوردشکنی بر گردن شمس درخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..