تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانستنی هایی درباره طب سوزنی و جوانسازی پوست

دانستنی هایی درباره طب سوزنی و جوانسازی پوستبه گزارش مجله سرگرمی باشگاه خبرنگاران جوان، طب سوزنی روشی بدون درد و بدون نیاز به جراحی است که نشانه های پروسه پیری در چهره و بدن را از بین می‌برد. اساس این روش، وارد کردن سوزن های بسیار ظریف در نواحی خاصی از صورت، گوش ها، گردن، دست ها، بدن و پاها در امتداد کانال های انرژی بدن به نام چی (Qi) است؛ بر حسب نوع مشکل پوست (لک، چروک، افتادگی و ...) نقاط ویژه ای برای به حرکت درآوردن این انرژی در بدن مورد استفاده قرار می گیرند.
 
متخصص طب سوزنی با آگاهی از موقعیت این کانال ها و نقاط، به درمان فاکتورهای موثر در پیری کمک می‌کند.
 
اثرات جوانسازی پوست با طب سوزنی چیست؟
 
جوانسازی پوست با طب سوزنی تنها پس از چند جلسه درمان به خوبی قابل مشاهده است و شخص با این روش 5 تا 15 سال جوانتر به نظر خواهد رسید. چروک های ریز به طور کامل رفع شده و پف زیر چشم تا حد زیادی کاهش می یابد، افتادگی پلک ها و پف صورت برطرف می شود. طب سوزنی باعث بهبود جریان خون و لنف به پوست و درنتیجه آبرسانی پوست، کلاژن سازی، افزایش تونیسیته و انقباض عضلات پوست، بسته شدن منافذ، روشن شدن پوست و بهبود آکنه در صورت می شود و در نتیجه زیبایی طبیعی را به چهره بازمی گرداند.
 
طب سوزنی جوانسازی پوست برای چه افرادی لازم است؟
 
طب سوزنی زیبایی پوست برای تمام افرادی که به زیبایی و پیشگیری از روند پیری پوست اهمیت می دهند، توصیه می شود. این طب در موارد خط اخم، چروک های عمیق، خطوط ریز، پف زیر چشم، افتادگی پوست، منافذ باز صورت، خشکی پوست یا آکنه بسیار توصیه می شود.
 
دوره درمان چگونه است؟
 
به طور کلی دوره درمان شامل 12 جلسه است. اثرات درمانی از جلسه هفتم به بعد کاملا مشهود هستند؛ با این حال پاسخ هر فرد به درمان بسته به شرایط روحی و سبک زندگی بسیار متفاوت است. تاثیرات درمان به مدت 5 سال بعد از درمان باقی می مانند. معمولاً توصیه می شود فرد با ماساژ صورت خود (طب فشاری)، ورزش های صورت، مکمل های گیاهی و تقویتی و رژیم غذایی سالم برنامه جوانسازی پوست را کامل کند.
 
شواهد تأثیر طب سوزنی در زیبایی پوست
 
امروزه استفاده از طب سوزنی جوانسازی پوست، طرفداران زیادی در بین کشورهایی مثل ژاپن، چین و سوئیس دارد. اثربخشی طب سوزنی به دلیل تأثیر مستقیم آن در متعادل کردن سیستم انرژی بدن، از بین بردن بلاکرها یا افزایش سطح انرژی بدن است. به گزارش ژورنال بین المللی طب سوزنی از بین 300 مورد مراجعه کننده برای مشکلات زیبایی، در 90 درصد موارد تأثیرات قابل توجه پس از دو جلسه درمان مشاهده شد. از اثرات طب سوزنی زیبایی می‌توان به نرم و لطیف شدن پوست، بهبود انعطاف پذیری عضلات صورت و از بین رفتن چروک ها، گلگون شدن رنگ چهره و جوانسازی کلی پوست صورت و بدن اشاره کرد.
 
مزایای طب سوزنی نسبت به لیفت صورت با جراحی
 

طب سوزنی می تواند روش درمانی اصلی یا مکمل در مشکلات پوستی باشد. هزینه طب سوزنی بسیار کمتر از جراحی بوده، کاملا بدون درد و بدون عارضه است و هیچ گونه خطر از شکل افتادگی وجود ندارد. برخلاف انجام عمل های جراحی و تزریق ژل یا بوتاکس که در آن تورم ناحیه وجود دارد، در این روش هیچ گونه ترومایی وجود ندارد. طب سوزنی نمی تواند حالت بینی یا چانه را تغییر دهد، اما روشی بسیار کم عارضه، ایمن و طبیعی است که به بهبود کلی سلامت پوست و مو کمک می کند.

منبع: تابناک

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانستنی هایی درباره طب سوزنی و جوانسازی پوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..