تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال جاری

به گزارش افکارنیوز،

 سازمان وظیفه عمومی ناجا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:  از آنجا که ضوابط و مقررات مربوط به تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال ۹۶ ، درحال تصویب است، لذا با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح ، تا ابلاغ مقررات جدید ، این دسته از مشمولان می توانند همچنان مطابق مقررات سال گذشته به کشور تردد کنند.

در این اطلاعیه در خصوص ضوابط و مقررات تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال ۹۵ آمده است: مشمولانی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته اند ، می توانند سالی دوبار در مجموع به مدت سه ماه به داخل کشور تردد کنند بر همین اساس مشمولان قبل از اولین ورود به کشور می بایست به نزدیک ترین نمایندگی ایران در کشور محل اقامت مراجعه کرده و مهر ویژه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در گذرنامه آنان ثبت شود.

ضوابط و مقررات جدید مربوط به تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در صورت ابلاغ از سوی ستاد کل نیروهای مسلح ، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانیwww.vazifeh.police.ir به اطلاع  مشمولان خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..