تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خفه کردن زن جوان در یافت‌آباد با روسری

جامعه > حوادث - اعتماد نوشت: حدود ساعت ١٤ روز شنبه خبر قتل زن جوانی در خیابان یافت‌آباد جنوبی به بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام شد

 دقايقي بعد سجاد منافي‌آذر؛ بازپرس امور جنايي تهران و اكيپ‌ بررسي صحنه جرم در محل وقوع قتل حاضر شدند.

با حضور بازپرس در محل وقوع جرم و بررسي اوليه مشخص شد زن ٣٠ ساله‌اي در منزلش با روسري خفه شده و به قتل رسيده همچنين مشخص شد كه مقتول صاحب سه فرزند (يك دوقلو و يك فرزند هفت ساله) بوده است. او  با همسرش اختلاف داشته و  هنگام قتل فرزندان‌ و شوهر مقتول در خانه نبودند.

سرانجام جسد مقتول با دستور بازپرس براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات درباره دستگيري متهم‌ پرونده ادامه دارد.

47302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خفه کردن زن جوان در یافت‌آباد با روسری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..