تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مجری تلویزیون به صحبت های جنجالی اش درباره قهرمانی پرسپولیس

پیمان احمدی مجری تلویزیون پس از انجام صحبت های جنجالی درباره قهرمانی پرسپولیس به حاشیه های پیش آمده پاسخ داد.

پیمان احمدی درباره قهرمانی پرسپولیس چه گفت؟

پیمان احمدی می گوید او هیچ صحبتی را به نقل از خودش علیه بنگر و خلیل زاده انجام نداده است و تنها برخی شایعات را به زبان آورده که درباره آن هم بزرگ نمایی رخ داده است.

پیمان احمدی مجری تلویزیونی شبکه استانی سهند اتهامات علیه خودش را غیر منصفانه دانست. او در برنامه فوتبالی مربوط به این شبکه صحبت هایی راجع به نوع قهرمانی پرسپولیس کرده بود. احمدی اعلام کرده بود محسن بنگر، شجاع خلیل زاده و دروازه بان نفت تهران باعث قهرمانی سرخپوشان پایتخت شده اند.موضوعی که نه تنها باعث شده تا این بازیکنان تهدید به شکایت کنند بلکه هواداران پرسپولیس نیز نسبت به آنها واکنش شدید نشان دهند.

او در گفتگوی کوتاه گفت: من از جانب خودم صحبتی را در این زمینه مطرح نکردم و تنها به بیان شایعات در این باره پرداختم. متاسفانه فقط بخشی از آن بزرگ نمایی شده و همان هم باعث به وجود امدن چنین حاشیه هایی شده است.

او در ادامه تصریح کرد: به خاطر حضور در صدا و سیما اجازه مصاحبه ندارم و تنها می توانم بگویم بنده نظرات خودم را در صفحه شخصی ام در اینستاگرام گذاشته اما می بینید که چه جواب هایی در همان جا می شنوم!در حال حاضر هم تمایلی به انجام گفت و گو ندارم و بهتر است با روابط عمومی شبکه سهند صحبت کنید.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: havaadar.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مجری تلویزیون به صحبت های جنجالی اش درباره قهرمانی پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..