تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از خطای روی مسی که باید رئال را ده نفره می‌کرد/مارکا:مارسلو باید اخراج می‌شد

تصویری از خطای روی مسی که باید رئال را ده نفره می‌کرد/مارکا:مارسلو باید اخراج می‌شد

ورزش > فوتبال جهان - بازی حساس ال کلاسیکو در هفته اول صحنه‌های عجیبی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمه اول بازی ال کلاسیکو ، صحنه های خشن زیادی داشت. از همان دقیقه 2 بازی که رونالدو زمین خورد و اعتقاد بسیاری پنالتی بود تا دقیقه 20 بازی که مارسلو بدجوری مسی را زد و خونینش کرد. خطایی که پیمان یوسفی درباره اش گفت:«تازه دقیقه 20 هست و ببینید چه خونی از مسی می رود.» او برای این جمله سوژه فضای مجازی شد و این که مثلا اگر دقیقه 70 بازی یا 90 مسابقه شود از بازیکنان خون می رود و خون رفتن در دقیقه 20 عجیب است؟ برای این صحنه بود که مارکا نوشت مارسلو باید مستقیم احراج می شده است.

در دقایق پایانی این بازی هم کاسمیرو که کارت زرد داشت ، این طور که در تصویر می بینید ، پایش را روی پای مسی گذاشت و تیم داوری اعتقادی به کارت زرد نداشتند. کارتی که اگر داده می شد ، کاسمیرو دو کارته می شد و باید رئال بازی را ده نفره ادامه می داد. مسی و یارانش در این صحنه اعتراضی شدید داشتند.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از خطای روی مسی که باید رئال را ده نفره می‌کرد/مارکا:مارسلو باید اخراج می‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..