تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش امن رمزگذاری در گلکسی S8 سامسونگ

روش امن رمزگذاری در گلکسی S8 سامسونگ

شاید تشخیص چهره جذاب باشد و اسکن کردن چهره به لحاظ امنیتی گزینه ای مناسب، اما فراموش نکنید که دوربین گلکسی به راحتی با عکس شما هم فریب خورده و اقدام به بازکردن رمز می کند.

حسگر اثر انگشت گزینه بعدی سامسونگ برای رمزگذاری و باز کردن قفل تلفن همراه است، قرار گرفتن حسگر اثرانگشت در کنار دوربین این مدل از سامسونگ دسترسی را کمی مشکل کرده است و شاید شما برای استفاده از حسگر مجبور باشید مدام لنز دوربین خود را تمیز کنید، اما با توجه به اینکه در بسیاری از مدل های گوشی دکمه ورود و اثرانگشت در یک مکان هستند و در S8 اینگونه نیست می تواند گفت حسگر اثرانگشت به لحاظ امن بودن بهتر از اسکن چهره است.

آنچه بر روی کاغذ نمایش داده می شود و به استناد ئتوری های سامسونگ اسنکر عنبیه چشم امن ترین روش در بین سه روش مطرح شده است، شرکت طراحی مدعی است تکنولوژی آن از لحاظ امنیتی بسیار کارآمد و غیرقابل نفوذ است، زیرا در اسنکن عنبیه اطلاعات بسیاری از افراد ضبط می شود و با توجه به منحصر به فرد بودن عنبیه فریب دادن کار دشواری است.

تا اینجا به توجه به اطلاعات موجود اسکن عنبیه امن ترین روش خواهد بود اما با توجه به اینکه هنوز سامسونگ نیز امن ترین روش را پیشنهاد نکرده است بهتر است با قابلیت های موجود از دو روش برای رمزگذاری گلکسی S8 استفاده کنید، اسکن عنبیه و حسگر اثر انگشت به طور همزمان می تواند روش های مناسبی برای رمزگذاری باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش امن رمزگذاری در گلکسی S8 سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..