تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جباری برای الاهلی خوش قدم بود

به گزارش افکارنیوز،

تیم الاهلی دیشب با بهره‌مندی از پژمان منتظری، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی خود و بازگشت مجتبی جباری به نیمکت‌ ذخیره‌ها پس از گذراندن دوران مصدومیت برابر المرخیه قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. یاسین الشیخاوی و محسن حسن در دقایق 71 و 74  گل‌های تیم الاهلی را در اولین بازی امیر کاپ قطر به ثمر رساندند. منتظری 90 دقیقه در ترکیب تیم الاهلی بازی کرد و مجتبی جباری نیز از دقیقه 77 به جای یونس علی وارد میدان شد. تیم الاهلی در این بازی برای اولین بار پس از کناره‌گیری یوسف آدم از سمت سرمربیگری با هدایت خورخه اسپانیایی به میدان رفت و توانست پس از مدت‌ها طعم پیروزی را بچشد.

در دیگر دیدار دیشب امیر کاپ قطر تیم الشحانیه در حضور 90 دقیقه‌ای مهرداد پولادی و غیبت مهدی رحیم زهیوی در فهرست 18 نفره رو در روی الوکره قرار گرفت و به نتیجه تساوی یک - یک دست یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جباری برای الاهلی خوش قدم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..