تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات مهمی که ایوانکا ترامپ در کاخ سفید انجام داد

به گزارش افکارنیوز،

پایگاه اینترنتی هفته‌نامه آمریکایی «نیوزویک» فهرستی از اقدامات صورت‌گرفته از سوی «ایوانکا ترامپ»، دختر رئیس‌جمهور آمریکا و کارمند رسمی کاخ سفید را طی یک‌ماه گذشته، تهیه کرده است.  

ایوانکا اواخر ماه مارس به‌عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید منصوب شد. از آن زمان تاکنون، سیاستمداران آمریکایی وقایع مهمی را در عرصه بین‌المللی و داخلیشاهد  بوده‌اند. جنجال در کنگره بر سرطرح بیمه درمانی  درمانی «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا (اوباماکر)، افزایش تنش‌های میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ، نوسان در میزان رضایت آمریکایی‌ها از رئیس‌جمهور و تأیید «نیل گرسچ»، به‌عنوان قاضی دیوان عالی آمریکا و حمله موشکی آمریکا به سوریه از جمله این رویدادها بوده است. ایوانکا ظاهراً در برخی از این اتفاقات مهم دخالت مستقیم نداشته است. با این وجود، وی روز جمعه سرگرم استقبال از یک آمریکایی بود که به‌تازگی از زندانی در مصر آزاد شده است. ایوانکا همچنین، به‌زودی در نخستین سفر رسمی بین‌المللی خود از آلمان دیدن می‌کند.   

برخی از اقداماتی که ایوانکا در مدت حضور رسمی‌اش در کاخ سفید انجام داده است:

29 مارس: انتصاب رسمی‌ ترامپ به‌عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور باعث بوجود آمدن نگرانی‌هایی در میان سیاستمداران آمریکایی شد. ایوانکا با صدور بیانیه‌ای در 29 مارس تلاش کرد این نگرانی‌ها را کاهش دهد. 

4 آوریل: ایوانکا ترامپ درباره بهبود شرایط نیروی کار، آموزش، وضعیت زنان، ایجاد مشاغل جدید و یکسان‌سازی حقوق کارمندان سخنرانی کرد.   5 آوریل: پس از حمله شیمیایی در سوریه، ایوانکا ترامپ با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود، نوشت از وقوع این حادثه بسیار ناراحت و خشمگین است. وی همچنین، در کنفرانس خبری پدرش و پادشاه اردن حضور داشت.     

7 آوریل: ایوانکا در پیامی توئیتری از اقدام ترامپ برای بمباران پایگاه نظامی «الشعیرات» در سوریه اعلام حمایت کرد.  

10 آوریل: ایوانکا گزارش وزارت کار آمریکا را درخصوص زنان در صفحع توئیتر خود منتشر کرد. 

11 آوریل: «اریک ترامپ»، برادر ایوانکا، تأیید کرد خواهرش در متقاعد کردن رئیس‌جمهور آمریکا برای حمله موشکی به سوریه نقشی مهم و غیرقابل‌انکار داشته است. 

20 آوریل: تاریخ سفر قریب‌الوقوع ایوانکا ترامپ به آلمان به‌طور رسمی اعلام می‌شود. وی قرار است در اجلاس بلندپایه  گروه-20 در برلین شرکت کند. وی در مدت حضور در آلمان، با «آنگلا مرکل»، صدراعظم این کشور نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد. 

مجله تایم چند روز پیش، نام ایوانکا ترامپ را در فهرست 100 شخصیت تأثیرگذار جهان در یک‌سال گذشته، جای داد.  21 آوریل: ایوانکا ترامپ و پدرش میزبان «آیه حجازی» فعال مصری-آمریکایی در کاخ سفید بودند. آیه حجازی سه سال پیش به همراه شوهر و شش تن از همکاران مصری اش بازداشت شد. این افراد سه سال بود که بدون محاکمه در زندان به‌سر می بردند. آیه حجازی و همسرش پس از آزادی، امروز به آمریکا بازگشتند. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات مهمی که ایوانکا ترامپ در کاخ سفید انجام داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..