تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهشت پنهان کیم جونگ اون را بشناسید! +تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

 مجموعه‌ای از تصاویر را به همراه گزارشی از تفرجگاه مخفیانه کیم جونگ اون،‌ رهبر کره شمالی که در آن استراحت کرده و از میهمانان مشهورش میزبانی می‌کند، منتشر کرد. به نوشته این روزنامه انگلیسی، این تفرجگاه از تمامی تجهیزات و امکانات تفریحی و سرگرمی از جمله چند باشگاه،‌ سالن فوتبال، استخر شنا و نیز یک قایق به قیمت هفت میلیون دلار برخوردار است.

مجتمع تفریحی کیم جونگ اون

 طبق تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده،‌ این تفرجگاه در شرق کره شمالی و در نزدیکی بندر "وونسن" واقع شده و در طول شبانه روز تحت تدابیر شدید امنیتی است.

مجتمع تفریحی کیم جونگ اون پیشتر در سال ۲۰۱۳ دنیس رادمن، ستاره سابق تیم بسکتبال آمریکا سفری به پیونگ یانگ داشت. مجتمع تفریحی کیم جونگ اون

کیم جونگ اون در این تفرجگاه چند روزی میزبان رادمن بود.

آنها در این چند روز انواع مشروبات الکلی و سیگارهای گران‌قیمت را در کنار مشاهده مسابقات بسکتبال استفاده کردند. مجتمع تفریحی کیم جونگ اون

روزنامه "سن" به نقل از این ستاره سابق بسکتبال آمریکا نوشت، آنجا شبیه به جزیره هاوایی و یا جزیره ایبیزا بود، او در آنجا به تنهایی زندگی می‌کرد و بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در آنجا وجود داشت.

مجتمع تفریحی کیم جونگ اون

وی افزود:‌ ۵۰ تا ۶۰ نفر همیشه رهبر کره شمالی را همراهی می‌کردند و او را تنها نمی‌گذاشتند، آنها افرادی عادی بودند که کوکتل می‌نوشیدند و همواره می‌خندیدند.

مجتمع تفریحی کیم جونگ اون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهشت پنهان کیم جونگ اون را بشناسید! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..