تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد جدید ترامپ در کمترین میزان تائید

به گزارش افکارنیوز،

 نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا نشان می دهد که کمتر از نیمی از مردم آمریکا اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را تائید می کنند. 

پیش از این این رکورد در اختیار «بیل کلینتون» رئیس جمهوری اسبق آمریکا بود.

در این نظرسنجی جدید که توسط واشنگتن پست و بخش افکار سنجی ای بی سی نیوز انجام شده مشخص شد که فقط ۴۲ درصد از مردم آمریکا اقدامات دونالد ترامپ را تائید می کنند و ۵۳ درصد نیز این اقدامات را تائید نمی کنند.

از زمان ریاست جمهوری «دوایت آیزنهاور» در آمریکا تاکنون این کمترین میزان تائیدیه از سوی مردم آمریکا برای رئیس جمهوری این کشور محسوب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد جدید ترامپ در کمترین میزان تائید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..