تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «یتیم خانه ایران» راهی بیمارستان شد

کد خبر: ۵۱۸۹۱۹

۲۶۸  بازدید

کارگردان سینما و تلویزیون بار دیگر راهی بیمارستان شد.

خبرگزاری تسنیم: ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما روز گذشته در بیمارستان بستری شد. او چند سال قبل عمل باز قلب کرده بود و قبل از نوروز ۹۶ تحت عمل آنژیولاستی قلب قرار گرفته بود.

برپایه این گزارش طالبی به علت گرفتگی عروق در بیمارستان بستری شده است.

ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۰ در اصفهان است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرده است.

طالبی آنژیوگرافی قلب انجام داد / وضع عمومی کارگردان یتیم‌خانه مساعد است

حسن لفافیان دستیار کارگردان فیلم سینمایی یتیم خانه ایران در گفت و گو با میزان در خصوص  وضعیت ابوالقاسم طالبی گفت: ابوالقاسم طالبی دیروز مورد عمل آنژیوگرافی قلب قرار گرفته و توسط آنژیوگرافی یکی دیگر از عروق قلبی‌اش باز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت عمومی کارگردان یتیم خانه ایران مساعد است و این وضع به حدی است که وی اصرار بر ترخیص دارد.

دستیار کارگردان فیلم یتیم خانه خاطرنشان کرد: فعلاً منتظر هستیم تا پزشکان بالای سر وی حاضر شده و تشخیص نهایی برای ادامه روند درمان را مشخص نمایند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «یتیم خانه ایران» راهی بیمارستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..