تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقط 41 درصد از شرکت‌ها، استراتژی رمزگذاری سازگار دارند

فقط 41 درصد از شرکت‌ها، استراتژی رمزگذاری سازگار دارند به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوریگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛;نتایج مطالعه روند رمزگذاری جهانی تالس2017 نشان می‌دهد که چهل و یک درصد از شرکت‌ها، از یک استراتژی رمزگذاری سازگار در سازمان خود استفاده کرده‌اند.این گزارش که بر اساس نظرسنجی مؤسسه پونمان از بیش‌ از 4800 نفر در چندین بخش صنعتی تهیه شده است، نشان می‌دهد که 46 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، پیش از ارسال داده به فضای ابری، عملیات رمزگذاری را انجام می‌دهند و 21 درصد هم عملیات رمزگذاری را در فضای ابری و با استفاده از کلیدهایی که ایجاد می‌کنند، انجام می‌دهند.

 با کمال تعجب، 37 درصد از سازمان‌ها، کنترل کامل کلیدها و فرآیندهای رمزگذاری را به خود ارائه دهندگان ابری واگذار کرده‌اند.
بر اساس پاسخ 55 درصد از پاسخ دهندگان، انگیزه اصلی برای رمزگذاری مقبولیت است و انگیزه‌های بعدی، مالکیت معنوی (51 درصد)، حفاظت از اطلاعات مشتری (49 درصد) و حفاظت در برابر تهدیدات خارجی (49 درصد) هستند.

همچنین پنجاه و نه درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که تعیین محل قرارگیری داده‌های حساس در سازمان، بزرگ‌ترین چالش در زمینه استقرار رمزگذاری به حساب می‌آید.
چالش‌های مهم بعدی، استقرار اولیه فناوری رمزگذاری (47 درصد)، طبقه بندی نوع اطلاعات لازم برای رمزگذاری (36درصد)، مدیریت مستمر رمزگذاری و کلیدها (31 درصد) و آموزش استفاده صحیح از رمزگذاری به کاربران (16 درصد) هستند.

دکتر لری پونمان، رئیس و بنیان‌گذار مؤسسه پونمان در بیانیه‌ای اذعان داشت: «رشد پرشتاب استراتژی‌های رمزگذاری در کسب و کار حاکی از گسترش نقض‌ها و حملات امنیتی است و به همین خاطر، نیاز به حفاظت از طیف وسیعی از انواع داده‌های حساس به خوبی احساس می‌شود. به بیان ساده، خطرات بسیاری زیادی در کمین سازمان‌هاست و در صورتی یک استراتژی حفاظت داده پیچیده و قوی پیاده نشود، احتمال حمله به این سازمان‌ها به شدت زیاد است.»

وی افزود: «رمزگذاری و مدیریت کلیدی به منظور حفاظت از داده‌های موجود در سازمان‌های مختلف، همواره نقش حیاتی و مؤثری را در این استراتژی‌ها ایفا می‌کند.»

منبع: ایتنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقط 41 درصد از شرکت‌ها، استراتژی رمزگذاری سازگار دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..